Computer stories #5 - My First computer/мій перший комп`ютер

in Ukraine on Steemlast month

Привіт друзі. Перечитуючи публікації користувачів спільноти Ukraine on Steem я натрапив на чудовий конкурс від @sergeyk 💰Club200💰 Contest // 💻Computer stories💻- #5 - My First computer / Мій перший комп'ютер.

лого конкурсу, вирішив саме його використати як обкладинку посту

Я точно пам'ятаю, що перший комп'ютер в нашій сім'ї з'явився коли я був в п'ятому-шостому класі. Включаєм режим підрахунку… По рокам це був приблизно 1999-1998 роки.

Якщо не помиляюсь то це був комп'ютер на процесорі pentium I з 95 віндовсом.

image.png

source - https://grozny.tv/news/day-in-history/22153

Моя мама працювала секретарем в сільській раді і один з ПК, який чекав своєї черги на ремонт, привезли нам до дому на кілька місяців (2-3 місяці), для того щоб вона освоювала швидку методику набору. На друкарській машинці вона легко друкувала до 200 слів в хвилину. То був, так би мовити тимчасовий тренажер.

Пам’ятаю, як мені дуже сильно подобалося навіть просто переглядати папку за папкою, роздивляючись файли різних типів.

Фішка цього комп'ютера було те, що в ньому сіла батарейка і будь-яка інформація, яка в ньому вводилась під час його роботи не зберігалася після того, як він вимикався із мережі…

В дитинстві я активно займався колекціонуванням різних предметів. Я колекціонував напевно все, що тільки можна було колекціонувати. Тут були фантики, наклейки, фішки, коробки з-під сірників і, звісно, монети.

Кінець 90-х - початок 2000-х років якраз припав на періоди активного розвитку пошуків закопаних скарбів за допомогою металошукачів і колекціонування монет. З вуст в уста передавалося цікаві історії як «великі хлопці» знаходили тут та там різні монети. Як золоті так і срібні монети часів стародавньої Греції та Римської імперії.

Звісно, найбільше було монет часів козацтва, радянських часів, та поодиноких монет привезених із-за кордону.

image.png

source - https://www.olx.ua/

В той час ми активно грали в наклейки. Це була така дуже специфічна гра, коли потрібно було вибити спеціальні наклейки, які продавалися майже у всі жувальних гумках. В мене була велика колекція цих наклейок і я використовував її для обміну на інші речі, серед яких були і монети.

До чого Я веду... Напевно з самого дитинства в мене була схильність до узагальнення і систематизації якоїсь інформації, тому першим що я зробив на цьому першому комп'ютері (тренажері для мами) це був створений вордовський документ в якому була створена таблиця. В цій таблиці я намагався записати усі монети, які в мене були в той момент. Робив я це, щоб мені було зручно відслідковувати та коригувати поповнення цієї колекції.

Пам'ятаю, з яким розпечем я шукав той файл, в якому я створював перелік своєї колекції, і так не зміг знайти а комп'ютері. Сам комп/тренажер був зовсім без засобів зовнішньої передачі інформації. В ньому навіть не було вставлений «флопік» (так у нас називали механізм, який записував інформації на дискети, розміром біля 1,5 мегабайта).

image.png

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS8MiwfpDn1_74ojltm5lSvJpeSKlxdRtrydMFV9gkKpQ&s

Після двох-трьох таких невдалих спроб зберегти інформацію про свою колекцію я перестав намагатися це зробити… І в той час, що проводив за цим ПК грав в ігри.

З усіх ігор були тільки сапер і пасьянс. Не дивлячись на такий вузьке коло вибору я проводив за грою досить великий.

Наступний комп'ютер я вже отримав через 5 років, коли навчався в 10 класі і то вже був інструмент який допоміг окунутися в повноцінний світ комп'ютерних ігор. Need for speed і Герої меча та магії 3. Ммм…

image.png

https://www.ubisoft.com/

Системний блоків, монітор та в принципі і клавіатура з мишкою від того комп'ютера, що був придбаний в 2004 році, в мене до сих пір зберігається. Як не дивно, він ще навіть працює!!! Там була своя історія, про яку можливо колись напишу в наступному дописі.

Дякую @sergeyk за чудовий конкурс та привід покопатися в своїй пам'яті в пошуках загадок про такі далекі часи дитинства...

Підсумки 2023 року

З Україною в серці 💙💛, разом до перемоги!

Підтримайте, будь-ласка, канали переглядом та підпискою:

Zen and Beyond 🪞

Бік Той

Sort:  

це вже в тебе крутий комп.
В нас в школі була мережа декілька комп'ютерів (монітор і майже паперова клавіатура). Центральний комп завантажував в інші компи програму з КАСЕТИ (така як на магнітофон). Можна було і гру завантажити. Крута гра була вулкан: гвинтокрил (+-0) перелітає через вулкан з якого вилітають частинки лави (*), забирає людину (-0-) і з нею назад. Зображення це нулі, мінуси, плюси та зірочка.

В універі вже були крутіші компи: ДВК-3 з пяти дюймовими флопіками

 last month 

Ого. та це монстр.
Моя уява намалювала справжнє чудо-юдо.Якось дуже складно уявляється паперова клавіатура ...

 last month 

Я памʼятаю такий компʼютер)) не памʼятаю правда, коли саме в родині перший зʼявився, але памʼятаю, що в діда на службі компʼютер був, майже такий самий, і інколи мені везло і можна було погратися в однобітні іграшки))

 last month 

Ооо, то я не один такий. А в мене не було змоги тоді встановити ігри бо навіт флопіка не було. Ото мені було обідно. Комп є а пограти можна тільки в сапера. А то ой яка цікава гра :)))

 last month 

Не один))) З домашнім я правда не памʼятаю, а от у діда… В які ігри там солдати бавилися, в ті і я могла. Памʼятаю була якась про первісну людину, за якою постійно літала зграя мурашок))

 last month 

Мій перший комп поряд зі мною)
я з нього пересів на інший 2.5 роки тому)

 last month 

Ооо, то він вже як талісман )

ВИ гарний господар, якщо дбали за ним так довго що за ним ще можна працювати

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 62916.93
ETH 3028.97
USDT 1.00
SBD 3.67