ЗСУ тепер на місці №15 у Global Firepower Index

in Ukraine on Steem4 months ago (edited)

В 2023 році ЗСУ піднялися на 15-те місце у Global Firepower Index (в 2022 році були на 22-му місці).

Global Firepower – рейтинг сукупної військової потужності держав світу.

Отже, в 2023-му ми покращили свої позиції на 7 пунктів, і тепер в України за вогневою потужністю 15-та армія світу (а за боєздатністю ми напевно в топ-5).

Армія.jpg

Стосовно ухилянтів, яких нам частенько показують в каналах телеграм, то це більше залежить від того, на чому фокусуються ЗМІ. Нам чомусь не показують ще 1000 чоловік, які, отримавши повістку, добросовісно і спокійно пришли до частини. Це ж не дає стільки переглядів. Але показують одного на тисячу, якого тащать за ноги. Бо це дає сенсацію. Тому складається хибне враження, що подібна патологія мало не стала нормою.

В ту ж тему: як маніпулятивно нам приводять у приклад Ізраіль, що в них військовозобов'язані добровільно повертаються до країни. ТАК І У НАС В ПЕРШІ МІСЯЦІ МАСОВО ПОВЕРТАЛИСЯ! І подивились би ми на Ізраіль після двох років виснажливої війни з росією! (розкатувати Сектор Гази за допомогою авіації – це дещо інший рівень напруги і таймінг також іще не той!).

Коротше, ніж слухати негативістів, завжди варто спершу подумати "А чи так це насправді?" і пошукати протилежні факти.

Я вже робив у 2022 році точнісінько такий прогноз для Гіркіна.
Так воно й вийшло. Тепер дублюю його для Арестовича.
(але ж тут не треба бути гадалкою).

Арестович мем.jpg

На Йоль вибиралися на пікнік у ліс

Поділюся кількома фото з цієї прогулянки.

22 грудня 2023 р., два кадри з олександрійського лісу.

По календарю дата одна, а по факту відчувається – як друга половина листопада. Глобальне потепління в усій красі. Місцями на землі навіть зовсім зелений "весняний" чистотіл.

Ліс 1.jpg


Ліс 2.jpg

Кінотиждень

На цьому тижні подивився 2 нових фільми.
"Бунтівний місяць" від Нетфлікс, який вийшов 22 грудня, я подивився із задоволенням. Такий собі мікс "Зоряних війн" і роману "Тарнсмен Гора". Раджу до перегляду, класний фільм з гарною картинкою.

З іншого боку, "Тенет", який мені порадив до перегляду приятель, я затягнув з півгодини і покинув. Можу розповісти про цей фільм дуже коротко наступним мемом...

Тенет мем.jpg

Трохи про прикмети

Взагалі (навіть, якщо ви не дуже вірите у надзвичайне), чим хороші прикмети – вони викликають емоційний відгук.

Я вважаю, що прошарок свого світу так само корисно наповнювати добрими прикметами, як і добрими звичками.

При цьому, що особисто для вас є доброю прикметою – визначення цього краще довірити власному досвіду, ніж чужим забобонам.

До чого це я? В ніч Йолю мій постик набрав 666 лайків. Багатим буду? 😁

666 Йоль.jpg

25-28 грудня — сильна магнітна буря

Запасайтеся цитропаком, наступні три дні голову штормитиме.
У впливі магнітних бур я переконався на всі 100%, і вже з півроку відслідковую їхній календар.

МБ.jpg
✍ Богдан Карасьов, 24 грудня 2ᛟ23 р.

У публікації включено бенифіціарські:

Sort:  

☃❄🎄This is a manual curation from the @tipu Curation Project.☃❄🎄
Also your post was promoted on 🧵"X"🧵 by the account josluds

@tipu curate

 4 months ago 

Цікавий допис, але беники для чого 😊😊😊. Приємно, звісно, але що там їх буде. Рости собі силу

 4 months ago 

Ок, спробую ростити.

Щасливого Різдва, Олеся.

Харлі Квінн Йоль 23а Harley Quinn Bogdan Karasiov Богдан Карасьов.jpg

 4 months ago 

Дякую

 4 months ago 

З Йолем і з Різдвом! Я ні те, ні те не святкую цьогоріч, але щиро бажаю всіляких гараздів! І рости силу, Олеся діло каже, не став нам беники!

 4 months ago 

Дякую за поздоровлення)
А чого не святкуєш? багато роботи?

Світлого тобі вечору. Мої найдобріші побажання – на листівці (на новотарабарській мові):

Анторв.jpg

 4 months ago 

дякую)
та нема в мені духу різдва, не вірую во христа я))) якби з батьками була поруч, то підігравала б, а так це видається дурним.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57859.61
ETH 2966.06
USDT 1.00
SBD 3.67