You are viewing a single comment's thread from:

RE: Дурне дитинство

in Ukraine on Steemlast month

Ох же ця клята станова. Я дуже її любив і підіймав у 17-23 роки 180 кг на 2 рази. Тільки з іншою технікою (вузька постановка ніг, а хват більш широкий, як для жиму лежачи). В 30 років робив 100 кг на 17-19 раз підряд, і думав, що перейшов на лайтовий режим, який "щадить" мої суглоби))
У мене не постраждала поясниця, а от трапеція так (робив ще тягу до підборіддя 70 кг на 4 рази, і шраги 100 кг по 30 разів підряд). Останні 5 років мені мало не щодня роблять массаж трапеції, бо як її "перемикає" мені заряджає страшну мігрень, і я мучаюся. Буквально зненавидів штангу. Та всі ми по юнацькому максималізму щось творимо, а потім розхльобуємо наслідки до кінця життя.

Sort:  
 last month (edited)

Тільки з іншою технікою (вузька постановка ніг, а хват більш широкий, як для жиму лежачи)

  • тяга в класиці, навантаження на поперек і спину в цілому більше.

Я ж зробив в сумо, навантаження на спину й поперек менше, більше на ноги.

TEAM 5

Congratulations! This post has been upvoted through steemcurator07 We support quality posts, good comments anywhere, and any tags.



SEARCH team.png

Curated by : @damithudaya

 last month 

Thank you, @damithudaya

Steem Team 5.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64192.94
ETH 2764.54
USDT 1.00
SBD 2.65