Про "сигніфікатор дня" в таро. Трохи з мого особистого досвіду

in Ukraine on Steemlast month

Буває тягну собі зранку "карту дня". Не щодня, бо це також трохи "програмує" тебе на день, чого інколи хочеться уникати. Та інколи, навпаки, буває настрій витягнути сигніфікатор дня.

Коли "карту дня" хтось в онлайні тягне для усіх, я вважаю то повна дурниця. Бо кожен тягне карту Свого дня. У колоди зв'язок з твоєю енергетикою, і вона саме тебе і зчитує (в такому випадку).

Сьогодні я потягнув вранці Повішеного. Так от, що цікаво, висить Luma весь день, і я через те не можу закінчити кліп, ця частина роботи підвисла (точніше, висить не сам сайт Luma, а запущені генерації, при чому на усіх акаунтах: генерує вже 24+ годин, і ніяк не закінчить. Уже написав у техпідтримку). Так що в цьому аспекті Повішений сьогодні дав прогноз чітко.

Повішений 2А.png

Була у мене нещодавно нова подружка на ниві таро, юна відьма. Я мало не закохався, бо вона руда і гарна, та плюс спільні інтереси. Але скоро попустило, як сказала, що вона просто фарбована. Мене трохи тригерить на рудих, бо в мене була руда бабуся і сам я у дитинстві був рудий (хоча потім "переріс" і змінився, проте у мене досі руда борода). Тож тут діє певний поклик крові і генотипу.

Так от, повадилися ми з новою подружкою регулярно гадати одне одному. Я її одразу попередив: ми ризикуємо так дуже скоро розругатися. "Чому?" Тому що будемо втручатися системно в енергополе одне одного, і поступово це почне викликати підсвідоме взаємне роздратування. Але в неї було велике бажання гадати щодня, і я уступив.
Так воно і вийшло, як я попереджав. Розругалися через якусь дріб'язкову фігню і перестали спілкуватися.
Якщо додати трохи гумору, це точно не через те, що вона виявилася насправді не руда (мені подобаються різні жінки: білявки, брюнетки, русяві, і найбільше розумні, навіть якщо не мегакрасиві).

Із задоволенням "оживив" би цю красу на гіф, якби Лума сьогодні працювала. Та нові картинки можна просто зберігати, і "оживляти" згодом. Все можна робити покроково.

Королева жезлів 2.png
Є в мене в друзях на фейсбуці колоритний парняга, який щодня тягне карту дня для всіх і викладує в рілсах. Кажу "колоритний", бо він представник ЛГБТ і гадає постійно, сидячи на камеру в одних стрінгах :-D (очевидно, розраховує так завлікати більше аудиторії). Колись замовляв у мене через ОЛХ езотеричний товар, та так і опинився в друзях. Вітається щодня:

Привіт усім! Це ваш сексі таролог, сексі нумеролог.

Я спокійно відношуся до подібних персонажів (аби тільки вони до мене не лізли зі своєю орієнтацією, а решта їхня справа), та все ж, як ви могли давно помітити, я не без гумору, тому прозвав його "Сексі венеролог" (через постійне дефілювання на камеру майже голяка, і через його промовку).

Та до чого я про нього згадав. Не тільки тому що це пов'язано з темою таро, а ще й тому, що це ілюструє як зараз важко просуватися. Кожен став "сам собі блогер", і багато хто "ізголяється" по всякому і різному, креативно або в самому прямому сенсі слова. Конкуренція в соцмережах дуже велика.

На днях у мене один ролик набрав щось під 35 000 переглядів (але не по темі музики, а по темі війни). А сьогодні я схопив попередження за мем про "Ахмат" і ган-дона Кадирова, з примусовим видаленням поста. Після того, як "пошептало". То у мене йшло з груп по 400-600 лайків на день, а зараз от уже години дві поспіль...жодного. Явно пригасили мене в роздачі. От вам знову приклад енергії сьогоднішнього "Повішеного" в дії. Але очевидно також, що фейсбук цілком керована платформа, і якщо тебе не захочуть просувати (точніше, якщо захочуть спеціально зробити так, щоб тебе не бачили), то не допоможе і гадання в одних стрінгах.

"Народження Венери 2.0")
Це вже не мій улюблений Бінг, а Imagineart. Якість помітно гірша. Але Бінг, нажаль, надто зашорений в плані цензури, і скидає в бан навіть такі невинні запити, як "Богиня Венера виходить з моря".

Народження Венери 4А.png



✍ Б.К., 12 серпня 2024 р.

Sort:  
 last month 

Дуже красива Венера, не зважаючи на те, що не руда, як на картині Сандро Боттічеллі «Народження Венери» 😂
Це ви 12-тку дванадцятого числа витягнули ?
Були всі шанси на застой))
Гарний допис.
Продовжуйте в цьому ж дусі)))

 last month 

О, а я як раз і не звернув увагу на співпадіння дванадцяток.
Я доволі нетерплячій, особливо як щось намітив зробити, тому Повішений то для мене страшний аркан.

Радий, що вам сподобався пост. Як раз "Народження Венери" я і хотів переробити на сучасний лад, та Бінг уперся цензурою, а Імаджінарт не здатен.

До речі, що означає ваш нікнейм? Чи правильно я розклав на два слова, відокремивши концепцію ДАО?
Діо Дао.jpg

 last month (edited)

Нік перше, що спало на думкку...
Головним критерієм було - невелика кількість символів.
Мені дуже подобається книга "Спектр" Лук‘яненка.
Там був персонаж Діо-Дао.
Тож довго я не думала.
Автор книги росіянин, та тоді я про це не подумала...

Я лише подивилася, що дао це - шлях. Діо - не знайшла, ну думаю, норм, нехай буде. Вже потім через час знайшла хороше трактування, що таке Дао.
Діо - це досі запитання.

 last month 

Слово "Dio" в італійській мові означає "Бог". Воно походить від латинського "Deus", що теж означає "Бог". Отже, якщо йти шляхом пошуку прямого перекладу, "diodao" може означати "божественний шлях".

Якщо розглянути як більш складну аббревіатуру, то:
di – означало б "подвійний".
о – одному автору відомо що.
Але загалом "подвійне ДАО". В такому разі це означало б пошук істини через спроби поєднання двох різних методів чи двох різних концепцій.

 last month 

Вау. Поосто супер . Дуже крута трактовка. 👍🏻👍🏻👍🏻
Прямо величезне дякую.
🙏 🤩


💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ This is a manual curation from the @tipu Curation Project.

@tipu curate

 last month 

Thank you.
Tipu.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60379.35
ETH 2434.58
USDT 1.00
SBD 2.47