DJ Bоgdᛃn - Crazy Queen #Instrumental #wareHOUSE 🎥 🎼 🎶🎵+ Косплей з Харлі Квінн у кліпі

in Ukraine on Steemlast month (edited)

Сьогодні кліп на 80% з реальним коcплеєм, і тільки решту "добрав" за рахунок Ші.

Кліп являється моєю підбіркою і нарізкою кращих косплеїв з Тік Ток від наступних дам (їхні теги в Tik Toці): @the.batpam, @borkaxel, @rottenqueen.cosplay, @martycipher,
@anastasyiaqueen, @laurenxburch, @plharleyquinn, @ohkaybunny
Можете написати в коментах, чий образ Харлі вам сподобався найбільше (я позначив на відео, хто де).

UPD: Ох, запрацювався в той день, і забув вказати @jane.jiee (вона в кліпі на 2:35 хв., і далі ще в одному фрагменті).

DJ Bоgdᛃn feat Aurora - Crazy Queen #Instrumental

wareHOUSE

На цій же темі я остаточно визначився з назвою нового підвиду хаузу, який намагаюся формувати. На відміну від більш спокійного Deep House, вирішив назвати свій більш потужний підвид wareHOUSE. Незважаючи на дивакуватість назви, я думав місяці три, перш, ніж її обрати. Вже писав минулого разу, що клуб в Чикаго, в якому зародився стиль House, називався Warehouse. Тому, намагаючись привнести щось нове, я водночас хочу залишити відсилку до самих коренів стилю. Тут також присутній вплив євроденсу, тому що я знову використав для основи FM-бас партію від Culture Beat, як ідеальний орієнтир (зокрема, у пісні "Crazy Queen" великий вплив Сulture Beat, хоча зміни настільки глибокі, що це важко назвати реміксом чи кавером).

Warehouse 1.jpg

Сьогодні я також вирішив змінити метод просування

Основною соцмережею тепер буде Фейсбук, а не Ютуб.
Центральна думка, яка мені прийшла: якщо в Фейсбуці я маю в 25-30 разів кращий трафік, ніж у Ютубі, тоді навіщо так наполегливо (і безрезультатно!) намагаюся притягнути трафік з Фейсбуку в Ютуб? Чи не краще просто далі покращувати просування у Фейсбуці?

Тож сьогодні я залив у Фейсбук уже не ознайомчий фрагмент, а трек повністю. Пісню затвердили у фан-групі The Crazy Harley Quinn з 338 000 підписників.

На Ютуб продовжу завантажувати, але не намагатимуся особливо розшаркувати. Використовуватиму більше, як флешку для схрону. Ну, і ті ж посилання з Фейсбуку на Стіміт, наприклад, не вбудовуються "вікном", у цьому плані Ютуб все ще більш пристосований.

Треба буде покрутити деякий час чисто "інструменталки" без співу, щоб завершити формування стилю. З текстами робити це складніше, бо музика і спів мають взаємозалежність. Та в темі "Crazy Queen" можна сказати, що ви чуєте уже wareHOUSE, як я його бачу, а не лише ідею про нього (я навіть спершу хотів назвати не Crazy Queen, а "Intro to wareHouse").

Warehouse 2.jpg
✍ Богдан Карасьов, 22 липня 2024 р.

Sort:  
 last month 

Можете написати в коментах, чий образ Харлі вам сподобався найбільше (я позначив на відео, хто де).

Найбільше запамʼяталися оці дівчата.

IMG_4725.jpeg

А самі образи у всіх класні, лише брюнетка підкачала, не уявляю цей персонаж з якимось іншим кольором волосся )

 last month 

Дякую за відповідь. Це @plharleyquinn (Inga Madejczyk), можна вирізнити по меншому зросту серед них двох.
У Інги вражаючі 22,1 млн. підписників.
Хто подруга, яку вона інколи запрошує для дуету, в мене не було часу вникнути.

Стосовно брюнетки (@ohkaybunny), вона б краще вписувалась в образ, якби хоча б пофарбувала своє темне волосся рожевим та блакитним / або зеленим меліруванням. Але вона не зробила і цього. Та все ж коли я відбирав, це був один із найгарніших образів. Якщо я захочу монтувати ще один подібний кліп з Харлі Квін косплеєм, на три хвилини нормального уже не нашкребти по всьому Тік Току. Я і цього разу не нашкріб на весь кліп, бо загалом повторюється однотипне. У тієї ж @the.batpam одна поза і один жест з відкиданням руки, так що дуже скоро це стає не цікаво.

 last month 

Я памʼятаю після виходу цього фільму, на halloween, весь торгівельний центр в якому була якась розважальна програма, був забитий дівчатами саме в цьому образі.
Мені здавалося , що він досить популярний.
😕

Стосовно брюнетки (@ohkaybunny), вона б краще вписувалась в образ, якби хоча б пофарбувала своє темне волосся рожевим та блакитним / або зеленим меліруванням.

В любому випадку вона запамʼяталася і привернула увагу, а це головне ;)
Тому що серед схожих образів на відео було важко обрати когось хто виділився, вони всі хороші. 😣 і всі справилися з завданням, і гарно перевтілилися.

 last month 

Згоден)
Серед них є навіть японка (чи то кореянка), але її мало хто зможе розпізнати (хоча, на інших її косплеях чітко видно, що дівчина азіатка).

От якщо хтось ще загляне, намалювалася ще одна гра для всіх: ЗНАЙДІТЬ ЯПОНКУ)

 last month 

Бачила як азіатки роблять макіяж, там навіть рідна мати не впізнає дитину після такого гриму.


curation-post.webp

We invite you to continue publishing quality content. In this way you could have the option of being selected in the weekly Top of our curation team.

 last month 

Thank you)

25 07 2024Б.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 63957.85
ETH 2753.76
USDT 1.00
SBD 2.66