You are viewing a single comment's thread from:

RE: DJ Bоgdᛃn - Crazy Queen #Instrumental #wareHOUSE 🎥 🎼 🎶🎵+ Косплей з Харлі Квінн у кліпі

in Ukraine on Steem2 months ago

Можете написати в коментах, чий образ Харлі вам сподобався найбільше (я позначив на відео, хто де).

Найбільше запамʼяталися оці дівчата.

IMG_4725.jpeg

А самі образи у всіх класні, лише брюнетка підкачала, не уявляю цей персонаж з якимось іншим кольором волосся )

Sort:  
 2 months ago 

Дякую за відповідь. Це @plharleyquinn (Inga Madejczyk), можна вирізнити по меншому зросту серед них двох.
У Інги вражаючі 22,1 млн. підписників.
Хто подруга, яку вона інколи запрошує для дуету, в мене не було часу вникнути.

Стосовно брюнетки (@ohkaybunny), вона б краще вписувалась в образ, якби хоча б пофарбувала своє темне волосся рожевим та блакитним / або зеленим меліруванням. Але вона не зробила і цього. Та все ж коли я відбирав, це був один із найгарніших образів. Якщо я захочу монтувати ще один подібний кліп з Харлі Квін косплеєм, на три хвилини нормального уже не нашкребти по всьому Тік Току. Я і цього разу не нашкріб на весь кліп, бо загалом повторюється однотипне. У тієї ж @the.batpam одна поза і один жест з відкиданням руки, так що дуже скоро це стає не цікаво.

 2 months ago 

Я памʼятаю після виходу цього фільму, на halloween, весь торгівельний центр в якому була якась розважальна програма, був забитий дівчатами саме в цьому образі.
Мені здавалося , що він досить популярний.
😕

Стосовно брюнетки (@ohkaybunny), вона б краще вписувалась в образ, якби хоча б пофарбувала своє темне волосся рожевим та блакитним / або зеленим меліруванням.

В любому випадку вона запамʼяталася і привернула увагу, а це головне ;)
Тому що серед схожих образів на відео було важко обрати когось хто виділився, вони всі хороші. 😣 і всі справилися з завданням, і гарно перевтілилися.

 2 months ago 

Згоден)
Серед них є навіть японка (чи то кореянка), але її мало хто зможе розпізнати (хоча, на інших її косплеях чітко видно, що дівчина азіатка).

От якщо хтось ще загляне, намалювалася ще одна гра для всіх: ЗНАЙДІТЬ ЯПОНКУ)

 2 months ago 

Бачила як азіатки роблять макіяж, там навіть рідна мати не впізнає дитину після такого гриму.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61825.46
ETH 2454.71
USDT 1.00
SBD 2.60