DJ Bоgdᛃn feat Aurora - Баланс Інь-Янь: рунічна мантра ᛏᚷᛒ (Ukrainian remix inspired by Munknörr's "Heimdallr") 🎥 🎼 #folk

in Ukraine on Steem3 days ago (edited)

Сьогодні роздаю потужний позитивний Wi-Fi.

Поки награвся клубняком і вирішив зробити з ним паузу, та створити знову щось дійсно корисне для ментального здоров'я (і свого, і людства).

Інструментально це ремікс на скандинавську фолк пісню Munknörr - "Heimdallr", але з моїми (зовсім іншими) словами. Оскільки за міфами бог Heimdallr охороняє міст Біврьост, який є переходом між світом матеріальним – до світу духовного, символічно було взяти за основу саме цю мелодію: у моїй рунічній формулі руна Гебо також символізує своєрідний "Біврьост", який пов'язує чоловіче та жіноче начало.

Тейваз Гебо Беркана 23.jpg

В рунічній формулі ᛏᚷᛒ окремі руни символізують наступне:

  • Тейваз (ᛏ) – мужність (енергія Ян);
  • Гебо (ᚷ) – баланс, гармонія, рівноцінний енергообмін;
  • Беркана (ᛒ) – жіночність (енергія Інь).

Мій основний задум полягає в гармонізації саме власних енергій для досягнення збалансованого стану свідомості, особистості і буття, і при цьому ви можете подивитися на цю формулу також з наступних позицій:

  • гармонізація стосунків;
  • притягнення у своє життя ідеального партнера протилежної статі (для створення сім'ї, дружби, чи просто приємного розврату. Усі три варіанта непогані і відповідні структурі скрипта, так що сміливо медитуємо на більш бажане зараз особисто для вас).

У якості основного лейтмотиву для ілюстрацій я створив картинки з архетипом накшталт двійки чаш таро, але додав ще тотемних тварин та символіку Інь-Ян.

Тут забагато бухлішка, як на мене. Та Бінг чомусь вважає, що для досягнення гармонії потрібно не менше як півтори літри коньяка на двох:
Тейваз Гебо Беркана 3.jpg

"Тейвана"

Для самої формули я придумав більш лаконічну оригінальну назву "Тейвана" (від ТЕЙВА[з] + [Берка]НА). Десь перегукуються з "нірвана", та концепція "тейвана" може означати особливий кайфовий стан, коли ти перебуваєш в ідеальній гармонії чоловічого і жіночого начал у тобі (або ж і просто у стані щасливої взаємної закоханості з кимось). Можливо, на практиці абсолютна гармонія Інь-Ян у собі недосяжна, та я описав ідеал, до якого можна прагнути представникам обох статей.

На 4:17 хв. буде пауза в 1 сек. Це не брак. Просто я створив дві версії реміксу, і поєднав їх в одному треку для більш довгої медитації, бо так і не визначився, яка краща і яку вам дати. Перша версія більш потужна і чітка. В другій частині більше чілу і вона вцілому приємніша, але така подача зробила вокал місцями менш виразним, через що я і поставив її другим номером (щоб слухач заходив на неї уже знаючі слова).

Чи потрібно чоловіку прокачувати в собі жіночі енергії, а жінці в собі – чоловічі?

Я вважаю, що однозначно потрібно. Чоловік з надто великим перекосом в сторону енергії тейваз закінчить своє життя рано, скоріш за все у в'язниці або молодим на цвинтарі (я сам досі тільки чудом не на цвинтарі і не у в'язниці. Але неможливо постійно сподіватися на чудеса, які нескінченно покриватимуть косяки твоєї натури, тому я зробив свої висновки). А жінка, з аномальним перекосом в сторону беркани, вірогідно важитиме під центнер і мало приваблюватиме чоловіків.

Ми маємо в тому чіткі приклади навіть з фізіології, не влазячи в езотерику. Тестостерон в організмі чоловіка активний тільки в присутності естрогену (якщо естрогену зовсім не буде, то і тестостерон не працюватиме, як би багато його в тебе не вироблялося). Найгарніші жінки модельної зовнішності мають трохи більше маскулінності і менш естрогенний гормональний фон (ті ж довгі ноги це скоріше чоловіча риса, бо класично жіночний тип це коли ноги і тулуб приблизно однакової довжини).

До чого я веду?
Що краще для нашої успішності в усьому буде, якщо чоловік матиме умовні 70% тейвазу + 30% беркани, а жінка 70% беркани + 30% тейвазу, замість того, щоб прагнути до 100% вираженого полярного типу. Я, звісно ж, не знаю, які мають бути справжні ідеальні процентні співвідношення, і приводжу такі цифри лише для ілюстрації ідеї.

Вважаю, що чоловікам може бути корисно розвивати емоційний інтелект, чутливість та здатність до співпереживання, які традиційно асоціюються з жіночими енергіями. Це допомагає у стосунках і комунікації, дозволяючи уникати конфліктів і розуміти інших, і при цьому аж ніяк не зробить тебе слабаком. Треба прокачувати в собі справжню чоловічу силу, і при цьому вчитися вести себе стримано, як британський джентльмен 19-го століття. Я не моралізую вам, просто кажу, що таким хотів би бачити себе, і це прагнення також відображає ідея формули ᛏᚷᛒ. Якщо подібне прагнення знаходить у вашій душі позитивний відгук, можете брати і використовувати мою формулу. Я вже неодноразово наголошував на тому, що не обов'язково дивитися на руни лише як на магічний інструмент. Ви можете подивитись на це і просто як на "якор" певного архетипу, який саме те і робить у нашій свідомості: потужно "заякорює" певну ідею, і потім уже наша підсвідомість, прийнявши це, починає нас направляти по-новому.

Тейваз Гебо Беркана 34.jpg

Баланс Інь-Янь (основні слова)

[Intro]
Баланс...
Енергії Ян та енергії Інь мене гармонізують.

[Приспів]
Тейваз Гебо Беркана
Тейваз Гебо Беркана
Тейваз Гебо Беркана

[Куплет 1]
Руни — провідники давніх таємниць,
Я приймаю їхню міць.

[Куплет 2]
Тейваз — сила воїна і шлях до перемоги,
Гебо — союз дарів, що об’єднує протилежності.
Беркана — зростання, новий початок,
Разом — Інь-Янь, що в синергії значно сильніші.

[Break out]
Цю формулу рунічну склав Богдан,
Аврора мантри наспівала.

В решті переважно повтори (все ж таки це більше медитація, ніж пісня).

Тейваз Гебо Беркана 13.jpg

Додаткові ефекти формули, які несподівано проявила не теорія, а практика

  • Посилення лібідо;
  • Незначний приріст м'язової маси;
  • Загальне покращення здоров'я і самопочуття;

Бажаю українцям і усім нашим союзникам і друзям ментального та фізичного здоров'я та благополуччя.

Застереження

Доки мною не оговорено іншого, забороняю росіянам застосовувати мою формулу. Якщо росіянин застосує цей скрипт – нехай формула подіє для нього тіньовою стороною, погіршуючи усе те, що нам покращує.

Тейваз Гебо Беркана 11.jpg

Коли ти обхамила за день 15 чоловік і сундук мерця, а потім сидиш така милота, хоч до рани прикладуй:
Караван планет 51.jpg

✍ Богдан Карасьов, 29 вересня 2ᛟ24 р.

Sort:  
 3 days ago 

Мій топ-3 (якщо раніше пропустили, а зараз є настрій на музику):

DJ Bоgdᛃn feat Aurora - Зачіску зіпсував (wareHOUSE original track)

DJ Bоgdᛃn feat Aurora - Культурно стогну (wareHOUSE original track)

DJ Bоgdᛃn feat Aurora - Оригінальна (Electro House original track)

 3 days ago 

Цікавий допис. Є в нас спільний знайомий з сонцем в Овні, і місячною професією який за своїм внутрішнім наповненням викликає в мене бачення в ньому ось цього балансу.

 3 days ago 

Дякую, Наталя.
На Стіміт, мабуть, крім мене і тебе більш нікому така тематика особливо не цікава із нашої спільноти. Та я орієнтуюся на фейсбук-групи по езотериці, де людям дійсно таке цікаво, і куди роблю репости.
Шкода, що на Стіміт немає лічильника переглядів. Деякі мої пости такої тематики з Паблішокс уже мають по 10 000-14 000 переглядів, було б цікаво знати, скільки за місяць набирається тут.
Дещо засмучує, що люди досі більш охоче читають мої тексти, ніж дивляться мої ролики (бо в ролики я все ж таки вкладую значно більше праці і часу).

 3 days ago 

Я переглядала ролики, але твій блог мені цікавий саме через ту тематику яку я коментую 😆
Вже як є.

 2 days ago 

Thanks, @durbisrodriguez
Can I invite tipu to your post in the same way, or is that something only special administrators can do?

Hola @golden-rain

No, eso lo podemos hacer los curadores de tipu, creo que solo quedamos 9 en Steemit.
Gracias por la intención amigo.
Oro por tu país.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61039.43
ETH 2460.28
USDT 1.00
SBD 2.66