Відкриття кулінарного блогу!!steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem2 years ago

Привіт, людство!

Моя давня мрія - кулінарне шоу на ютубі. І я дуже боюся починати це, бо.... заїкання. Впевнений, що з часом я переборю цей дурний страх та все ж таки почну, а поки що... чому б не почати з Steemit?)

Отримуй призи за активність (1280 × 720 пикс.) (3).png

З цього часу, мій "канал" на платформі перетворюється в кулінарний блог.

Що саме тут буде?

  • рецепти ресторанних страв, які ви запросто зможете приготувати у себе в дома,
  • бюджетні страви. Дешево, багато, смачно,
  • огляд на різні цікаві продукти, страви, делікатеси, тощо.
  • перевірка різних кулінарних лайфхаків
  • перевірка кухонних гаджетів з AliExpress,
  • зрівняння дорогих та дешевих продуктів
  • і ще багато цікавого!

Я буду старатися інвестувати в свій контент. Куплю світло, гарний фон, красивий посуд і т.д. Зроблю все, щоб вам було цікаво читати і ви чекали наступних постів! Маю надію, що буде весело!

Sort:  
 2 years ago 

Ех, шкода, що я не люблю готувати :) От якби хтось те все, що ти готуєш, міг мені вдома відтворити😁

Мої послуги платні!) 😄

 2 years ago 

Чекатимемо з нетерпінням!🤤

 2 years ago 

Звучить добре, чекаю на перші блюда у блозі)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 58132.39
ETH 3138.08
USDT 1.00
SBD 2.44