Якась невідома архітектурна споруда.

in Ukraine on Steemlast month (edited)

Всім привіт.
Не так давно я натрапила на дивну архітектурну споруду.
Чому дивну ?
Тому що, не зрозуміло , що то таке, якісь спіралі, сонце, місяць.
Дивіться самі.

IMG_4486.jpeg

IMG_4483.jpeg

IMG_4482.jpeg

От мені нічого не залишається як спитати у вас, як ви думаєте, що зображав автор ?
Таблички чи якоїсь позначки немає.
Я навіть пролізла через огорожу, на секунду - не маленьку, але й не велику, та мої пошуки не були закріплені успіхом.
Як думаєте вона має сенс, несе якийсь символізм ?
Чі це просто якась задумка автора і політ його фантазії без якихось задумів і втілень ?
От мені здається так не буває…
І завжди автор має задумку, коли реалізовує фантазію і вона щось для нього значить …

Він обрав чомусь саме два світила.
Сонце нагадує свастику, там видно верхні чи нижні кінцівки ( не розберу) в цікавій формі, місяць в золотій середині свого циклу…
Сама споруда схожа на якісь вітрила, ⛵️- нагадує якусь корабельну тематику.

А вам, доречі, на що схоже ?)

image.jpeg

Хто вгадає в який час робилося фото ?

Буду чекати коментарів. Всіх обнімаю :)

Sort:  
 last month 

Гарна споруда. Я довго на неї дивився, коли чекав на сина біля футбольного поля на якому він проводить свої тренування...

Ти ж в курсі, що то територія однієї з каедр інституту. Думаю, можна запитати на самій кафедрі що то за скульптура і хто автор, а вже потім знайти і авторі і запитати в нього, що він хотів казати а потім сподіватись, що він дав правилтну відповідь. Та, біля 6 ранку навряд можна було когось побачити, щоб перепитати... До речі, чого тебе до студентівв занесло, молодість відчути захотілось?

Я ж думаю, що це робили студенти і навряд чи вкладали особливо глибокий символічний зміст 😅

 last month 

Ось так і народжуються плітки 😂😂😂
Магазин поруч з цим місцем є. Він відчиняється здається о 4 ранку. Тому логічно, було б не чекати 8-9, а опинитися коло делікату. 😂😂😂

 last month 

Щось якось не втему відповідь. Таки реальтно треба радіохвилю на твою перемикати... Сьогодні прямо якась розсинхронізація, взагалі не можу зрозуміти при чому тут магазин о 4-й ранку...
Я думав, що фото зроблено на світанку і майже в цей час а зараз розумію, що зроблено ближще до літнього сонцестояння коли ранок ну дуже ранній 😅

 last month 

Thanks you 😍😍😍

 last month 

Thanks you 🫶🫶🫶

 last month 

Щось астрологічне, дуже цікава споруда 😍 а можна питання не по темі... Що за виплати TRX ? Чи можна ними скористатися?

 last month 

Так щось астрологічне. А я люблю все що повʼязано з сонячною системою, астрологією та зірками ❤️
Настюш, це не до мене, можливо хтось з цих панів @andrea.boji, @cranium зможе підключитися та пояснити…?

 last month 

Коли у початку війни ми поїхали з дітьми, та мамами до Литви(витримала я там аж чотири місяці) у них було все інакше. У час ночі було світло на вулиці(для того щоб класти дитину спати це жах), зорі тьмяні, усе не так. Коли я поверталась до України у мене була "дурна" посмішка яку я була не в змозі зупинити... Сонце яскравіше(в Литві ми постійно мерзли), а коли заїхали на дачу і я підняла голову на нічне небо...зорі були настільки яскраві що мені казалось що я можу доторкнутись руками до них. Так що земля звісно кругла, а ось небо всюди дуже різне. Ніколи не думала що я настільки люблю свою країну🥹

 last month 

Чудова розповідь. Дякую, було цікаво. Згодна. Я навіть з міста надовго не можу виїхати, тому що приросла енергетично як дерево, корінням у свою землю.

 last month 

Є, підтримую тебе. Неодноразово чув, що в україні зорі особливі. Як там співає Козак Сіромаха

 last month 

Що за виплати TRX ? Чи можна ними скористатися?

Раніше винагороду давали і цими монетками в тому числі, але вже довгий час виплати заморожені. Стіміт поставив цей момент на паузу. Нам лишається тільки чекати коли ці виплати відновлять, а скоріш за все це коли-небудь трапиться)

 last month 

Зрозуміло) буду чекати разом з усіма 😂

 last month 

От мені нічого не залишається як спитати у вас, як ви думаєте, що зображав автор ?

Я думаю це пристрій для відкриття порталу в інші виміри... Або ж хтось хотів зробити гарну скульптуру і раптом психонув 😆😆

Хто вгадає в який час робилося фото ?

Під вечір?)

Я навіть пролізла через огорожу, на секунду - не маленьку

А я бачу ти дуже допитлива дівчина... навіть он через паркани лазиш))

 last month 

Або ж хтось хотів зробити гарну скульптуру і раптом психонув 😆😆

100k 🫶🫶🫶

Під вечір?)

Близько лише інша сторона світу:)

Паркан то сильне перебільшення. ☺️

"Всім привіт! 🌞❤️

What a fascinating architectural structure you've stumbled upon! 🤔 The spirals, sun, and moon shapes are definitely intriguing. I'm loving the mystery surrounding it.

Your curiosity is contagious - now I'm wondering too! 😄 What do you think the author was trying to convey? Was it a deliberate design or just a creative expression?

The images of the structure are so captivating, and I love how you've included some additional context with the photos. The one with the flags 🏴‍☠️ is particularly interesting - what time period do you think that might be from? 🤔

I'm excited to hear your thoughts on this enigmatic find! What does it mean to you, and do you think it's a meaningful symbol or just an artist's whim? 💭 Share your ideas, and let's discuss together! 🤗

By the way, I'd love for you to join me in voting for the witness 'xpilar.witness' by going to https://steemitwallet.com/~witnesses. We're constantly working on improving the ecosystem, and with your support, we can keep contributing to Steem's growth! 💕

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 61739.92
ETH 2432.22
USDT 1.00
SBD 2.65