You are viewing a single comment's thread from:

RE: Місто янголів (City of Angels). 1998

in Ukraine on Steem2 days ago (edited)

Я от подумала, а чого це я не постаралася, для Андрюши, і полізла далі
по своїм джерелам -

  • По разным источникам, крест Христа был сделан из дуба, падуба или осины.

  • Означает добрую волю и радость; атрибут богов Солнца. В Риме был посвящен Сатурну и ис- пользовался во время Сатурналий как символ здоровья и счастья. В христианстве его иногда изображают как дерево, из которого был изго- товлен крест для Христа (подобно дубу и осине), причем его острые листья олицетворяют терновый ве- нец и страдание, а красные ягоды - кровь Христа.

Sort:  
 2 days ago 

Ухх! Про хрест дійсно дуже цікава інфа, навіть ніколи не замислювався над цим питанням. Дякую, Наташ 🤗

 2 days ago 

Вибач, що прогрузила. Самій стало цікаво. В Голівуді символізм розуміють. Це для створення фільмів важливо. Тому мені самій стало дуже цікаво. От таким чином виникає асоціація хрест на голлівудських холмах.

 2 days ago 

Вибач, що прогрузила

Зовсім ні, мені теж цікаво ;)

 2 days ago 

В Голівуді символізм розуміють. Це для створення фільмів важливо

Так, ти права. Це важливий елемент для будь-якого якісного фільму

 2 days ago 

Я коли познайомилася з стмволізмом я була в шоці наскільки він широко використовується. А коли почала трактувати ще й сни з допомогою цього інструменту так взагалі, уявила себе Хрестом якому через під кірку льється інформація про те, що він пише. Ось така моя історія.

 2 days ago 

Тепер і я про нього знаю значно більше)
Це щось схоже на складання цікавого пазлу з абстракцією, суть якої також треба дізнатися та правильно протрактувати)

 2 days ago 

Якщо ти використовуєш це для творчості. То по суті, будь яке твоє бачення твоя творчість. Яка може комусь сподобатися.

 2 days ago 

Так, мені от твої історії дуже нрав 😏

 2 days ago 

Ну ці історії без трактовок. Просто озвучка картинки. Звісно за душі - моя вигадка. Але і вона основана на снах, часто бачила як хтось летить в них у неї. Точніше його кидають. І прокидаючись мене було не переконати, що то , сука, мене скидають на Землю народжуватись, а я не хочу.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65696.70
ETH 2650.55
USDT 1.00
SBD 2.88