You are viewing a single comment's thread from:

RE: Місто янголів (City of Angels). 1998

in Ukraine on Steem2 days ago

Ну ці історії без трактовок. Просто озвучка картинки. Звісно за душі - моя вигадка. Але і вона основана на снах, часто бачила як хтось летить в них у неї. Точніше його кидають. І прокидаючись мене було не переконати, що то , сука, мене скидають на Землю народжуватись, а я не хочу.

Sort:  
 yesterday 

І прокидаючись мене було не переконати, що то , сука, мене скидають на Землю народжуватись, а я не хочу.

А треба! Воно того варте ;)
Я теж в снах часто падав)

Привіт, Наташ ✨

 yesterday 

Воно того варте ;)

Та щось пройшовши Земне життя до середини, трохи сумніваюсь 🤣

 yesterday 

Не сумнівайся 😏 Кожен день - великий подарунок!)

 yesterday 

Звучить як з якоїсь секти виняте :D

 10 hours ago 

Звучить як з якоїсь секти виняте :D

Так, з моєї секти поціновувачів буття. Вступай до мене 😏😀

 10 hours ago 

Я подумаю 😆

 6 hours ago 

Добре. Буду чекати. Приймемо з радістю! Проведемо всі ініціюючі обряди і все таке. Зробимо все як у людей O⁠_⁠o

 6 hours ago 

Проведемо всі ініціюючі обряди і все таке.

Цікаво. Можна подробиці обряду. Щоб знати на що підписуюсь ?

 yesterday 

Привіт Андре 🍊

 yesterday 

Привіт привіт (!) Наташ 😏

 yesterday 

Привіт персик :-D

 10 hours ago 

Привіт, Наташ 😁
От же, знає що я кайфую від персиків (!) і користується цим 😏

 10 hours ago 

Саме так і є 🔑🍑

 6 hours ago 

🤤

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65696.70
ETH 2650.55
USDT 1.00
SBD 2.88