You are viewing a single comment's thread from:

RE: Question AI Contest (Конкурс питань) Result #33 and Start #34

in Ukraine on Steem2 days ago

Було б добре якби ти дійшов до цієї межі. Коли щось так сильно мотивує це - прекрасно. Треба не упускати момент і долати вершини.

Sort:  
 2 days ago 

Тут не скільки мотивує сам процес скільки розуміння, що таким чином я добряче піднімаю свій рівень впевненості... Як моно казати зараз "качаю свій ресурс"

Ти також - молодець, на минулому тижні з твоїми показниками фінішував переможець

image.png

 2 days ago 

Ти так гарно запамʼятовуєш цифри?
То ти ж мене підтягуєш, за собою вгору 😂😂😂
Тому і я підкорюю вершини.
Дякую ;) 🤩

 2 days ago 

Так, на цифри в мене дуже гарна память. В рази краща ныж на слова...

То ти ж мене підтягуєш, за собою вгору 😂😂😂
Тому і я підкорюю вершини.
Дякую ;) 🤩

Тут можу сказати тільки - взаємно і висловити надію, що ніхто з нас один одного не "кине" а то з підкорених висот ох як боляче може бути летіти в низ... Хча, драконам не звикати до польотів.

 2 days ago 

1988 - рік земляного дракону. Того , що гору золота стереже.
Він має бути з крилами. Він же десь накрав те золото, яке охороняє. 😂😂🤣🤣

 2 days ago 

Мое він вирив у землі. не даром же він земляний... Та про те, що крила є я навіть не сумніваюсь... І здається, що на пору збору урожаю вони розкриютьс яна максимум...

 2 days ago 

Ну так період збору зерна. Що є символом золота. Та ще й найплідніший сезон року. Звісно треба вилітати на мутки 🐮)))

 2 days ago 

А бичок тут при чому?
Ци це як інструмент для муток?
От уявляю вийшов на мутку і тягнеш з собою бичка, як в селі з довгм металевим ціпком, щоб раптом що ловити 🤣🤣🤣

В принципі, якщо таке зняти в центрі великого міста то буде ще той шок контент 🤐🤐🤐

 2 days ago 

Ну ти ж читав відьмака. Там драконів ловили на бика :) 🤣🤣🤣🤣

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 58018.11
ETH 2448.33
USDT 1.00
SBD 2.34