Sort:  
 2 days ago 

то було в часи відсутності Маків.
зараз куди простіше драконам. Пшов в Мак, а там і чізбургери і картопелька фрі і гамбургери. Чи просто зайшов в бургерну і з'їв величезного соковитого чорного бургера. Ммм 😋😋😋

Це тобі за характер (😜, піду пити молочко, щоб тону шлункового соку погасити, який вилився під час написання цього коментаря)...

До речі, ти ж в курсі, що переписка коментарями це самий що не є енергообмін, правда не такий крутий як живе спілкуання?

 2 days ago 

Вперше чую. Хоча згодна. Є з чим порівняти. 😆
Я не голодна. Дякую. Нормально відреагувала і на чорний бургер з Хрещатику і на макдак.

 2 days ago 

Я не голодна. Дякую. Нормально відреагувала і на чорний бургер з Хрещатику і на макдак.

Блін скльки старань і впусту... Ну нічого, зато я молока нарьюсь...

 2 days ago 

😂😂😂
Так буває.
Але ти не розчаровуйся. Просто обрав не той час.
Все ж колись потрапиш в яблучко і буде тобі свято.

 yesterday 

Ти знаєш, я зараз жву у святі (хоть би не наврочити)
Коли є розуміння що життя проживається на повну - розкриваються крила...

 yesterday 

Це гарні слова. Я рада за тебе. Все буде добре 😉

 yesterday (edited)

Не сумніваюсь, в бужь-якому випадку все буде Ок...

Та чути це від тебе особливо приємно.

Спишемось завтра, моя лафа з вільним часом потроху закінчується...

Я у себе один, то ж треба себе трохи побалувати сном 😅

Зверни увагу на поповнення в нашій спільноті.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 58174.56
ETH 2461.99
USDT 1.00
SBD 2.34