You are viewing a single comment's thread from:

RE: Фільм "Сонцестояння". Моя оцінка

in Ukraine on Steemlast month (edited)

Привіт Богдан.
Ну це ж фільм жахів.

Не любиш такі ?

Звісно спотворено. Але символ працює.

Тим не менш щоб створити подібну картину треба було багато часу приділити вивченню символіки. І тут творці стрічки молодці.

Є якісь ще якісь асоціації з рибкою ?
Типу планета, зодіак, аркан…?
Трішки помучаю тебе ;)

Дякую за рецензію ;)

Sort:  
 last month 

Є якісь ще якісь асоціації з рибкою ?

Це твої асоціації, я писав для тебе і словами, які будуть більш зрозумілі тобі. Якщо виникло бажання помучати трішки мене, це зовсім не той спосіб.

Ну це ж фільм жахів.

А тут на мене взагалі напав хохотун. Бо я так цього і не зрозумів навіть на середині фільму. Тож, з якого моменту треба було починати трохи побоюватись? Коли пішли титри, там напевно щось таке страшне написали? Шось не так з фамілією режисера?

 last month 

Це просто питання.
Ви грубіян.
Не хочете можете не відповідати.
Мені не зрозуміло без зодіакальних чи планетарних аналогій.
Тому я запитала.
Для мене кров і розбиття молотом голови - жахи.
Гарного дня.

 last month 

Це прикольно, коли я весь час пишу людям "на ви", а вони мені "на ти" (хоча, мені 41, і я просто хочу бути культурною людиною), а потім раптом при першому простому і безобидному непорозумінні концепцій хтось переходить "на ви". Смайлік).

Гарного дня, Наташа (сьогодні 28-ме, закінчується ретроград Меркурія і починається Парад планет, завтра по ідеї нам усім має стати ментально краще). Ви можете писати з 29-го усі ваші думки в одну строку (не вірші все ж таки, і навіть не Білі вірші, навіщо кожну народжену думку так акцентувати :-D).

 last month 

Якщо я перейшла десь на ти, я приношу свої вибачення.
Це було не свідомо.
Не хотіла образити.

В мене шизофренія.
Лікар казав мою право робити все що хочу, дав поле для творчості і фломастер.
Сказав - генеруй свої унікальні шизофренічні ідеї.
А я люблю вірші доречі. 🤣

 last month 

Немає за що вибачатися, я тільки звернув увагу на певну комічність. Давай уже "на ти", раз між нами виникла така близькість свідомостей (тут також не без гумору).

Та я зі смутком замислився: скільки взагалі здорових у нашій спільноті? Чи оце ось усе, в половині своїй, 50% твінки моєї дорогоцінной подруги, єдиної і неповторної N.?

Лікар, звісно, красавчик (і я здогадуюсь, ти його дуже боїся?). Будь ласка, намалюй йому де-небудь фломастером рибку при наступній зустрічі (для першого разу там, де йому буде не боляче). Дякую.

 last month 

Я пожартувала.
Щоб викликати у вас відчуття провини.
Здається спрацювало.
Я маніпулятор.

 last month 

Давайте підіб'ємо підсумки усього логічного ланцюга.
Ви рекомендуєте разів 5 подивитись фільм "Сонцестояння", бо він "дуже класний" – Я дивлюся, і пишу стриману, коректну і аргументовану рецензію, чому він мені не сподобався – Ви відповідаєте в дусі "А шо ви хотіли, це ж фільм жахів!" – Я говорю, шо мені було не страшно. – Ви натомість, що у вас шизофренія, і лікар дозволив як завгодно перекручувати сенс, а далі, що це жарт, і взагалі, що я мушу за щось відчувати провину.
Маю вас розчарувати, я ї не відчуваю.
Всього вам найкращого, давайте зробимо паузу в спілкуванні.
З любов'ю, Богдан.

 last month 

🍹🍸- дзинь.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61875.77
ETH 2403.11
USDT 1.00
SBD 2.64