You are viewing a single comment's thread from:

RE: Можлива зустріч з позаземною цивілізацією: хто кого насправді мусить боятися

in Ukraine on Steemlast month

Це так мило отримувати такі відгуки. Дякую, мені було дуже приємно почути, що моє вміння інтригувати допомогло тобі познайомитись з цим прекрасним серіалом, і він тебе також підкорив 🌸🌸🌸.

Sort:  
 last month 

Ото ж бо, бери приклад, а не пиши що гловне щоб злий і страшний череп не побачив коментар, а то я його дуже сильно боюсь...

Я розумію, що в цьому світі майж не має речей яких ти боїшся від того я і сам починаю себе боятись 🤣🤣🤣

 last month 

От вірно робиш.

я і сам починаю себе боятись 🤣🤣🤣

Ні ну ти страшний. Тут навіть не сперечайся. Особливо голос. Це ніби мені 7 і мене вперше поставили у куток, за те, що я забула зошит вдома.

І та вчителька для мене піддиванний монстр.

 last month 

Тююю, мені ніби голос як голос що що а страшним назвати його я б точно не взявся. Та то таке, сугубо суб'єктивна думка.

 last month 

Тактично промовчу.
Натисну зелену галочку 🆙 вгору.
Роблячи вигляд - що, я чемна, особа !!!
І гарна акторка :)
Прошу на борт нашого літака :)

 last month (edited)

На борту, будемо летіти.
так, якщо ти стюардеса (стюардеса по имени Жанна .... ех), а запрошувала мене в якості пасажира, то хто буде керувати літаком?

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 60814.66
ETH 2400.80
USDT 1.00
SBD 2.60