Sort:  
 2 months ago 

Привіт.

дверима є щитовидна залоза, ми ж найцінніше закриваємо щитом, чі не так ?

Дуже цікава думка. Щитовидна залоза особливий орган в організмі людини, який здатний на ще ті метаморфози... Саме цікаво, що в області щитовидної залози є 5-ий енергетичний центр (чакра) під назвою Вішудха, яка для тебе (творчої особистості) є особливою...

Мій кулончик (той який на моїх відео) думаю ти вже для себе відмітила?

 2 months ago (edited)

Так звертала увагу на нього, але зараз не можу згадати, що там за символ, здається він мені не відомий. ☺️

Я за щитовидну залозу нічого не знаю, так само як і за чакри. Сказала перше що в голову прийшло.
😅
Тому здивована що ти так гарно прокоментував ))
І сказав що це круте місце. 😅

 2 months ago 

Я купував його як знак ОМ, та виявилось, що це

"Vintage Love Heart Swirl Lotus Flower Pendant"

Він мене знайшов десь рік тому в Києві біля ж/д вокзала... Від тоді вірою і правдою служить мені

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61726.97
ETH 2392.47
USDT 1.00
SBD 2.60