Прометей.

in Ukraine on Steemyesterday (edited)

Всім привіт.
Фільм «Прометей» мені порадив @andrea.boji.
І я радо взялася за його перегляд, адже його назва вказувала мені на те, що фільм має бути дуже цікавим.

image.jpeg

Починається він з дуже красивих пейзажів.
Прохолодний колір яких так і манить мене, тому що мені дуже б хотілося опинитися в якомусь прохолодному місці…

Так і хочеться зануритись в таку водицю і відчути трішки холоду …
Потім в кадрі зʼявляється ось така інопланетна істота.

IMG_4738.png

Вона схожа на людину, але її зовнішній вигляд не викликає довіри…

Перші думки які в мене виникають - він так схожий на крижаного велетня з кіносаги «Тор».

image.png

В фільмі ілюструються кадри дуже схожі на якийсь ритуал.

IMG_4741.png

А далі трапляється ось що :

IMG_4749.png

IMG_4747.png

IMG_4748.png

Потім показують групу вчених, які знаходять наскельні малюнки в одній з печер, на шотландському острові “Sky”.
Що на них зображено можна дізнатися подивившись ось це невеличке 30 секундне відео.

В результаті ці вчені думають , що ті зображення це запрошення в гості від тих хто створив людство.
І вони летять на кораблі «Прометей» в вказане місце, щоб дізнатися про походження людства, буде справді цікаво …

IMG_4837.png

Sort:  
 yesterday (edited)

В фільмі ілюструються кадри дуже схожі на якийсь ритуал.

Перші кадри фільму це наша планета до існування всього. Інженери прибувають сюди задля створення нового життя. Один з них приносить себе в жертву ковтаючи "божественний" патоген, який розкладає його на атоми. З цих часточок і зароджується життя на нашій планеті. Такмм був задум режисера)

 yesterday 

Тепер зрозуміло. Дякую. Які падлюки ці творці. Ну просто капець…
Хіба можна так робити (((

 18 hours ago 

Девід помстився їм у наступному фільмі (не за нас, але всеодно приємно), і дуже не слабенько 😅

 18 hours ago 

Якось спробую подивитися другу частину.
Цікаво, що там задумала єдина виживша з «Прометею». Смілива жінка ))
Така - ми не летимо на Землю.

 5 hours ago 

Цікаво, що там задумала єдина виживша з «Прометею». Смілива жінка ))

Задум у неї був епічний!) Вони з Деаідом мали полетіти до наших "богів" у гості. І таки полетіли! 😅

 4 hours ago 

І така смілива мурашка, прийшла до Велетнів і сказала :
«ЩО ЗА СПРАВИ У ВАС ТАКІ ? А НУ РОЗКАЗУЙТЕ МЕНІ ВСЕ, А ТО ЗАРАЗ ЛАМБАДУ ЗМУШУ ТАНЦЮВАТИ!»

 3 hours ago 

Так і було б 😀 Вона б їм добряче по дупцям надавала!

 yesterday 

Перший приквел першого Чужого. Дуже якісна і цікава кіноха, навідміну від продовження під назвою Чужий: Заповіт, який відчутно слабіше, але всеж таки є не від'ємною частиною всесвіту)

 yesterday 

Дякую за коментар 😍

але всеж таки є не від'ємною частиною всесвіту)

Красиво сказано …

 6 hours ago 

Заінтригувала. Додав до свого списку "бажано подивитись", який в останій час сильно розрісся.
В тебе гарно виходить інтригувати в розповідях, еволюціонуєш 🤣🤣🤣

 4 hours ago 

Та я ж алхімією духу займаюсь. А задача алхіміка - за життя пройти весь єволюційний процес світу від єтапу чорне сонце до … , ну я ще в процесі тому до чого ще точно не знаю.
Дякую Олексію, що ти помітив, що все ж я почала отой вихід з води на землю, і видно результат. 🐬🌈🫧

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67333.38
ETH 3247.21
USDT 1.00
SBD 2.65