You are viewing a single comment's thread from:

RE: Фаетон. Міф чі реальність?

in Ukraine on Steem2 days ago (edited)

Звісно мені дуже приємно.
Дякую вам Олексію Васильовичу…
Мені ніколи не писали нічого подібного. 😍
Але є але.
Купа повторів …
З того , що відразу кидається в очі це чудово та неймовірно, неймовірно навіть тричі повторено

Де ти це взяв ?

Sort:  
 2 days ago 

Це провтик мого напарника та і мій, я чомусь не встиг знайти повтори і підстрахуувати його...

Думаю, він спочатку написав на ориінальній мові (ангельській) і тільки потім перекладав на українську от тут він і облажався:

image.png

Дякую вам Олексію Васильовичу…

І да, чого знов на Ви?

 2 days ago 

Тоді зрозуміло. Англійська мова скудна на слова. Не те, що українська. Треба спробувати зробити такий експеримент самостійно. Зацікавив ти мене ним.

І да, чого знов на Ви?

Щоб вкластися в норму по символах треба було звернутися до тебе як до Олексія Васильовича, а писати при цьому ти, це на мій погляд трохи вульгарно. Тому ВИ.

 2 days ago 

Дивлюсь ці 12 0 чи 17 0? символів пробуджують в тобі творчість яка потім втілюється в 100+ слів. Думаю, це крутий ліміт для розивання навика письма, принаймні розвивання навика швидкого підбору потрібних слів.

 2 days ago 

Оце 100+ просто ненавиджу.
😜

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67491.07
ETH 3345.66
USDT 1.00
SBD 2.72