You are viewing a single comment's thread from:

RE: Локі і Іґґдрасіль

in Ukraine on Steem2 days ago

За планом, ще не час, я маю тебе розгойдати на ємоційних гойдалках.
Визвати в тебе звикання до себе і все таке…

Не хвилюйся, я попереджатиму, про те, що тебе чекатиме страх чі біль, але якщо відразу розповім весь план, це може не спрацювати, а ще ти можеш втекти. Що мені тоді робити ???

Sort:  
 2 days ago 

я маю тебе розгойдати на ємоційних гойдалках.
Визвати в тебе звикання до себе і все таке…

Відчуваю буде цікаво 😀

Не хвилюйся, я попереджатиму, про те, що тебе чекатиме страх чі біль

Це має викликати негативні чи позитивні емоції? Бо я люблю страх, тому і жахи дивлюся)

а ще ти можеш втекти. Що мені тоді робити ???

Пошукати під диваном? 😏😆

 yesterday 

Я зрозуміла страх любиш, а біль ?
Є якісь страхи глибини, висоти, темноти ?
Боязнь замкнутого простору ?
Які піддиванні монстри тобі найстрашніші ?

 yesterday 

Я зрозуміла страх любиш, а біль ?

Ефект майже той самий, що і зі страхом, з невеличкими відмінностями 😁

Є якісь страхи глибини, висоти, темноти ?
Боязнь замкнутого простору ?
Які піддиванні монстри тобі найстрашніші ?

Глибина і висота це неприємно для мене, але не настільки щоб коліна тремтіли)
Мене більше турбує ризик потонути у замкнутому просторі де поступово збільшується рівень води) Ну а ще дуже неприємні демони 👹

 yesterday 

Я думаю демони, в нашому світі, нічого не можуть нам зробити.
Поки він біжить за тобою - тобі страшно.
Але якщо ти побіжиш за ним, страшно буде йому. 😅😂

 yesterday 

Я думаю демони, в нашому світі, нічого не можуть нам зробити.

Це справа для розслідування 🧐😁

Поки він біжить за тобою - тобі страшно.
Але якщо ти побіжиш за ним, страшно буде йому. 😅😂

Так і є!) За мною колись уві сні диявол біг 😆

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67551.75
ETH 3252.54
USDT 1.00
SBD 2.65