You are viewing a single comment's thread from:

RE: Призи за активність №32

in Ukraine on Steem2 months ago

Зайшла в статистику з цікавості. І в мене в тричі збільшились 👀 очі. Я нічого не плутаю, це загальний рейтинг? І ти на першому місці ?
IMG_4883.jpeg

Sort:  
 2 months ago 

Тепер і в мене збільшились. Всього 11 очок відриву. Ой, боюсь на цьому тижні я буду ззаді тебе ... Тут головне не почати пошлити... Борюсь з собою як тільки можу...

 2 months ago 

Ну, я намагатимусь зменшити активність, щоб все-таки ти стояв до мене задом 😳

 2 months ago 

Отакої, один пошлий жарт і все ти здаєшся?

не схоже на тебе... Та пост про Фаритона дорогого вартий, якщо для його написання довеось пожертвувати коментарями - то це було дуже мудре рішення

 2 months ago 

Фаетон тут не при чому )
Просто я люблю коли змагання чесні. І так як у мене більше часу даю тобі фору. Ти зараз вже відчуваєш що перемога у тебе в кишені. Розслабляєшся а потім я намагаюся замість тебе попасти в дамки.

 2 months ago 

Розслабляєшся а потім я намагаюся замість тебе попасти в дамки.

Ну в даамки я ні як... Ну його на... тка перемога, якщо для неї доведеться дамкою ставати. Краще вже кайф від участі

 2 months ago 

Чому таке категоричне не прийняття і погоне відношення до дамок?

 2 months ago 

Я нічого поганого не маю проти дамок, я проти себе в волі "дамки". Тфу,тфу, тфу у мене із самоіндентифікацію статі все ок, тому не можу нормально сприйняти себе в іншій епостасі

 2 months ago 

Дамка
У шашках: шашка, доведена до останнього ряду клітин суперника і отримала право пересуватися на будь-яку кількість клітин. Пройти в дамки (також перен.: досягти успіху в чому н.; розг.). Бути в дамках виявитися переможцем.

Дамки - переможці. Не хочеш бути в дамках - знімай корону !

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61823.88
ETH 2390.97
USDT 1.00
SBD 2.57