You are viewing a single comment's thread from:

RE: Призи за активність №32

in Ukraine on Steemlast month

Є тут одна, нова учасниця, сам привів, тепер не впевнений чи впораюсь з її постійним коментарями, що лються беззупино прямо як мої 😅 В будь-якому разі активність значно оживилась

Sort:  
 last month 

🤣

 last month 

Ти згідно з рейтингом набагато балів попереду. Не розумію чому ти так переживаєш?

 last month 

Я тебе знаю. Якщо ти захочеш "взяти лавровий вінець" то в мене банально не вистачить часу... Можливо із-за цього. КРім того я очікував що сьогодні зможу добратись до ПК уже в той час, як треба буде лягати спати...

 last month 

то в мене банально не вистачить часу...

Я взагалі в шоці, як ти встигаєш мене наздоганяти й переганяти в рейтингу активності. Особливо цей тиждень. У мене просто Пік активності. А ти заходиш, здається на годину перед сном, пишеш допис і вже в першій трійці найактивніших по сайту. Це прямо якийсь феномен. Що взагалі не піддається ніякій логіці.

 last month 

Що тобі тут відповісти. Я стараюсь кожний коментар доводити до логічних

12 0?
чи?
17 0?

символів, крім того я ніколи не видаю свої коментарі, моживо саме це допомагає мені. Та і маленькі секретики є, які ти знаєш... Якось так

 last month 

Та я все розумію. Але як це все зробити за годину.
І знайти ті слова на дану кількість символів. І не писати при цьому повний брєд. Ну короче мої аплодисменти тобі.

 last month 

Я довго йшов до цієї майстерності 🤣🤣🤣
7 років, майже щоденних тренувань, щоб навчитись швико і цікаво писати коментарі...
напевно, вже пройшла необхідна кількість годин (10000) щоб я відточив цей навик до майстерності...

 last month 

IMG_4964.jpeg
Так я пішла до тебе на сторінку, побачила твою майстерність в цифрах, і тепер питання закрито.

 last month 

Так, трохи написав, і то з 20-го по 23 рік в мене тут був великий перерив. Та я не сачкував і відточував майстерність в інших місцях...

Ладно, пора спати, дякую за приємне пілкування мій гетеро...🤐 друг.

Раптом ьуде брак тем для дописів, з радістю б почитав про етимологію прекрасного українського слова "відьма"

Те, що "Ведьма" від "ведать" я в курсі, а от укр варіант походження було б дійсно цікаво дізнатись...

 last month 

Зайшла в статистику з цікавості. І в мене в тричі збільшились 👀 очі. Я нічого не плутаю, це загальний рейтинг? І ти на першому місці ?
IMG_4883.jpeg

 last month 

Тепер і в мене збільшились. Всього 11 очок відриву. Ой, боюсь на цьому тижні я буду ззаді тебе ... Тут головне не почати пошлити... Борюсь з собою як тільки можу...

 last month 

Ну, я намагатимусь зменшити активність, щоб все-таки ти стояв до мене задом 😳

 last month 

Отакої, один пошлий жарт і все ти здаєшся?

не схоже на тебе... Та пост про Фаритона дорогого вартий, якщо для його написання довеось пожертвувати коментарями - то це було дуже мудре рішення

 last month 

Фаетон тут не при чому )
Просто я люблю коли змагання чесні. І так як у мене більше часу даю тобі фору. Ти зараз вже відчуваєш що перемога у тебе в кишені. Розслабляєшся а потім я намагаюся замість тебе попасти в дамки.

 last month 

Розслабляєшся а потім я намагаюся замість тебе попасти в дамки.

Ну в даамки я ні як... Ну його на... тка перемога, якщо для неї доведеться дамкою ставати. Краще вже кайф від участі

 last month 

Чому таке категоричне не прийняття і погоне відношення до дамок?

 last month 

Я нічого поганого не маю проти дамок, я проти себе в волі "дамки". Тфу,тфу, тфу у мене із самоіндентифікацію статі все ок, тому не можу нормально сприйняти себе в іншій епостасі

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59207.00
ETH 2507.08
USDT 1.00
SBD 2.53