You are viewing a single comment's thread from:

RE: • Топ-фільм 📺

in Ukraine on Steem2 months ago (edited)

Щось типу цього (перші два серіали):
Проблема трьох тіл
Фундація
Гостя
Люсі
«Области тьмы»
Принц Персії
Код да Вінчі

Найулюбленіші жанри про переміщення в часі та мозок. Фантастику теж люблю.
А твій топ ?

Sort:  
 2 months ago 

Гостя
Люсі
«Области тьмы»
Принц Персії
Код да Вінчі

Бачив майже всі, гарна добірка)

Найулюбленіші жанри про переміщення в часі та мозок. Фантастику теж люблю.

Я теж обожнюю фантастику, але не фентезі ;)
Про переміщення у часі та мозок для мене першими йдуть "Призначення", "Коматозники" та "Ефект Лазаря", інші не пам'ятаю)

А твій топ ?

Важко сказати, це як обирати одне морозиво з поміж сотні інших 😄
Але все ж ...
"Людина що біжить по лезу" (З Фордом)
Франшиза "Чужий"
Дуже багато жахів типу: "Воно", "Сіністер", "Менді", "Порожня людина"
Обожнюю трилери: "Піджак", "Острів проклятих", "8 міліметрів", деякі роботи Тарантіно.
Є ще кілька фільмів зі списку заборонених, але це лютий трешак, навіть назви писати не буду. Не дай боже хтось ще їх опис прочитає 😄

 2 months ago 

Я теж обожнюю фантастику, але не фентезі ;)

Відьмака теж не любиш ?

З усіх вище перечислених я дивилася лише Воно і Острів проклятих …
Ну і звісно Чужий, але то так давно було, здається в дитинстві. Тож то була майже не я.
Всі клітини тіла давно обновилися на нові з того часу, якщо вірити різним жовтим виданням.

«Проблему трьох тіл» бачив? Чі ти не дивишся серіали ?
З останнього що мені попадалося вона просто мій фаворит номер один.

 2 months ago 

Відьмака теж не любиш ?

Чесно кажучи навіть не бачив)

Ну і звісно Чужий, але то так давно було, здається в дитинстві. Тож то була майже не я.
Всі клітини тіла давно обновилися на нові з того часу, якщо вірити різним жовтим виданням.

Людина постійно змінюється, як і її сприйняття, а от щодо оновлення не знаю)

«Проблему трьох тіл» бачив? Чі ти не дивишся серіали ?

Навіть не чув) Я з серіалів любив тільки "Надприродне". Ще зі школи почав його дивитися

 2 months ago 

Ну якщо надумаєш подивитися трейлер.
Не треба буде шукати ;)

Хоча мабуть ти не любиш серіали 😁

 2 months ago 

Ну якщо надумаєш подивитися трейлер.
Не треба буде шукати ;)

Дякую 😁
Подивився. Да і почитав трохи лро нього. Виглядає заманливо! Можливо гляну пару серій)
Серіали це мій героїн. Зазвичай я тримаюсь від них подалі, але дуже рідко бувало підсідав. Потім кожен день думаєш що буде далі, чекаєш, а після його завершення тебе поглинає порожнеча, бо хочеться ще, а немає 😀

 2 months ago 

Я так і зрозуміла, що тримаєшся подалі. Видно, що ти шалений любитель фільмів. Але при цьому ні одної згадки про серіали.
Значить не дивишся.
Цей вже закінчений. Але загадок купа, я декілька днів ходила і думала, от вони й накрутили, що ж буде в другому сезоні. Але на щастя це швидко пройшло 😅
Правда ще є книга, по якій його знято і я не втрималась і прочитала про те, що хвилювало.

 2 months ago 

Але при цьому ні одної згадки про серіали.
Значить не дивишся.

Єдині два серіали які я дуже любив (і переглянув всі серії) - це Надприродне і Секретні матеріали. Обожнюю містику та конспірологію) Можна сказати що я виріс на них 😅 Можливо саме тому у мене такий потяг до всього невідомого)

 2 months ago 

Я теж любила «секретні матеріали» в дитинстві )))
Після їх перегляду дуже швидко засипала. ))
Тому що після деяких серій було дуже страшно, що з під ліжка вилізе якийсь бабайка. Не знаю чі страшно було хлопцям. Але дівчатам точно так.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62017.93
ETH 2409.75
USDT 1.00
SBD 2.65