You are viewing a single comment's thread from:

RE: • Топ-фільм 📺

in Ukraine on Steemlast month

Гостя
Люсі
«Области тьмы»
Принц Персії
Код да Вінчі

Бачив майже всі, гарна добірка)

Найулюбленіші жанри про переміщення в часі та мозок. Фантастику теж люблю.

Я теж обожнюю фантастику, але не фентезі ;)
Про переміщення у часі та мозок для мене першими йдуть "Призначення", "Коматозники" та "Ефект Лазаря", інші не пам'ятаю)

А твій топ ?

Важко сказати, це як обирати одне морозиво з поміж сотні інших 😄
Але все ж ...
"Людина що біжить по лезу" (З Фордом)
Франшиза "Чужий"
Дуже багато жахів типу: "Воно", "Сіністер", "Менді", "Порожня людина"
Обожнюю трилери: "Піджак", "Острів проклятих", "8 міліметрів", деякі роботи Тарантіно.
Є ще кілька фільмів зі списку заборонених, але це лютий трешак, навіть назви писати не буду. Не дай боже хтось ще їх опис прочитає 😄

Sort:  
 last month 

Я теж обожнюю фантастику, але не фентезі ;)

Відьмака теж не любиш ?

З усіх вище перечислених я дивилася лише Воно і Острів проклятих …
Ну і звісно Чужий, але то так давно було, здається в дитинстві. Тож то була майже не я.
Всі клітини тіла давно обновилися на нові з того часу, якщо вірити різним жовтим виданням.

«Проблему трьох тіл» бачив? Чі ти не дивишся серіали ?
З останнього що мені попадалося вона просто мій фаворит номер один.

 last month 

Відьмака теж не любиш ?

Чесно кажучи навіть не бачив)

Ну і звісно Чужий, але то так давно було, здається в дитинстві. Тож то була майже не я.
Всі клітини тіла давно обновилися на нові з того часу, якщо вірити різним жовтим виданням.

Людина постійно змінюється, як і її сприйняття, а от щодо оновлення не знаю)

«Проблему трьох тіл» бачив? Чі ти не дивишся серіали ?

Навіть не чув) Я з серіалів любив тільки "Надприродне". Ще зі школи почав його дивитися

 last month 

Ну якщо надумаєш подивитися трейлер.
Не треба буде шукати ;)

Хоча мабуть ти не любиш серіали 😁

 last month 

Ну якщо надумаєш подивитися трейлер.
Не треба буде шукати ;)

Дякую 😁
Подивився. Да і почитав трохи лро нього. Виглядає заманливо! Можливо гляну пару серій)
Серіали це мій героїн. Зазвичай я тримаюсь від них подалі, але дуже рідко бувало підсідав. Потім кожен день думаєш що буде далі, чекаєш, а після його завершення тебе поглинає порожнеча, бо хочеться ще, а немає 😀

 last month 

Я так і зрозуміла, що тримаєшся подалі. Видно, що ти шалений любитель фільмів. Але при цьому ні одної згадки про серіали.
Значить не дивишся.
Цей вже закінчений. Але загадок купа, я декілька днів ходила і думала, от вони й накрутили, що ж буде в другому сезоні. Але на щастя це швидко пройшло 😅
Правда ще є книга, по якій його знято і я не втрималась і прочитала про те, що хвилювало.

 last month 

Але при цьому ні одної згадки про серіали.
Значить не дивишся.

Єдині два серіали які я дуже любив (і переглянув всі серії) - це Надприродне і Секретні матеріали. Обожнюю містику та конспірологію) Можна сказати що я виріс на них 😅 Можливо саме тому у мене такий потяг до всього невідомого)

 last month 

Я теж любила «секретні матеріали» в дитинстві )))
Після їх перегляду дуже швидко засипала. ))
Тому що після деяких серій було дуже страшно, що з під ліжка вилізе якийсь бабайка. Не знаю чі страшно було хлопцям. Але дівчатам точно так.

 last month 

Після їх перегляду дуже швидко засипала. ))

А я прямо під час перегляду 😀 Да і зараз те саме, засинаю під жахи) Страшні речі мають на мене заколисуючий вплив, такий от парадокс)

Тому що після деяких серій було дуже страшно, що з під ліжка вилізе якийсь бабайка.

Темрява це чудове полотно для малювання, особливо для роздратованого страшилками мозку) Вночі йдешь по квартирі і мимоволі дивишся на стелю, щоб аніяка демонічна паскуда не стрибнула тобі на плечі 😆 Діч повна, але от так ... )

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59249.61
ETH 2526.11
USDT 1.00
SBD 2.46