You are viewing a single comment's thread from:

RE: Скромне святкування золотого весілля

in Ukraine on Steemlast month

Круто 🤘
Золоте весілля, це рівень на який треба рівнятися.
Все виглядає дуже смачно ? Невже це ти так старався ?

Sort:  
 last month 

Дякую. Я смажив м'ясо. батько допоміг з розбиранням і маринуванням. Люблю коли м'ясо добре промариновано, воно тоді в рази швидше готується.

І так, я майже завжди стараюсь. Я зараз за кавуном метнусь до студентів і повернусь до стіміта, добряче коментів скопилось, та і 2 твої поссти ще нечитані залишаються..

 last month 

Я так і думала, що вогняний знак був біля вогню))) 😎
А я думала, де ти дівся)))

До студентів ?
Це типу до делікату?
Йди вибирай , бери красивого з самим великим животиком )))

 last month 

До студентів ?

так

Це типу до делікату?

ага,

Йди вибирай , бери красивого з самим великим животиком )))

Ох ти ж і провокатор 😅
Я в шоці. Ще зранку був повний магазин. На вечір вже все розгребли... Кавуни в тренді...

 last month 

Звісно в тренді. Вони смачні і корисні для організму. І сезон на них швидко минає. Треба насолоджуватися цими пузатиками.

 last month 

100%
За часів кли яктивно вивчав а практикував йогу, в мене була улюблена "чистка", що підходила мені по моєму темпераменті ті стану здоров'я - кавунова.

Суть досить проста, якщо не має протипоказів тиждень їсти тільки кавун і чорний хліб... Дуже цікаві відчуття від такої практики

 last month 

Твій опис визиває в мене одну асоціацію.
БРОЖЕНІЄ

 last month 

Даремно ти так, насправді, це сама смачна і дуже проста чистка, яку пройти куди простіше ніж захід на голод в 1-3-7 діб. З голодом в мене справи складались не так славно як із чистками

 last month 

Я нічого поганого не написала.
Я вже не експериментую з харчуванням.
Коли я голодна, я така злюща.
Коли Дуняші не було можна було бути злою, зараз же я маю випромінювати любов 🧡

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 64196.23
ETH 2757.67
USDT 1.00
SBD 2.71