You are viewing a single comment's thread from:

RE: Скромне святкування золотого весілля

in Ukraine on Steem2 months ago

Я нічого поганого не написала.
Я вже не експериментую з харчуванням.
Коли я голодна, я така злюща.
Коли Дуняші не було можна було бути злою, зараз же я маю випромінювати любов 🧡

Sort:  
 2 months ago 

Гарно сказано, дійсно дуже важливо випромінювати любов, хто як не ми маєм вчити наших чад як це "випромінювати любов".
А я ще трохи експерементую з харчуванням...

 2 months ago 

От чому ти такий злюка останнім часом.
Внутрішній дракон голодний, а ти його хлібчиком та кавуном годуєш 😅
Єх…😂😂😂

 2 months ago 

Внутрішній дракон голодний

Можливо, тільки не в буквальному сенсі. Що-що а з поїсти в мене зараз діаметрально протилежна ситуація. Проблема в тому, як би це все встигнути виїсти...

 2 months ago 

Можливо, тільки не в буквальному сенсі.
Ось тут зацікавив…

 2 months ago 

Я думаю ти зрозумієш, якщо я не буду вдаватись в деталі...
Комбінація барана з драконом виходить ну дуже цілеспрямована та вперта людина і от такій людині треба якісь подвиги творити.

 2 months ago 

Така собі комбінація я тобі скажу. Не дуже мила. Я от задумалась.

 2 months ago 

Над чим задумалась?

 2 months ago 

Та так. Не бери дурного в голову. Все буде добре 🍍

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61796.23
ETH 2480.79
USDT 1.00
SBD 2.64