Серіал "Локі".

in Ukraine on Steem15 days ago (edited)

Всім привіт.
Я подивилася перший сезон серіалу "Локі".
Роль Локі виконує той самий актор, що відображав цього персонажа в кіносазі "Тор".
Попередня роль була зіграна на відмінно, цей образ прямо підкорив моє серденько, саме тому, я взялася за перегляд серіалу.

IMG_3987.png

На початку серіалу пана Локі, було зловлено УВЧ (Управлінням Часових Варіацій) за злочин проти прямої часу.
Локі погрожувало, щось досить страшне.
Але потім, його відвели на індивідуальну бесіду та запропонували, як альтернативу, роботу в цьому управлінні.
Він мав допомогти їм зловити одного злочинця, що сіяв хаос і постійно створював нові часові варіації, а також мріяв дістатися до хранителів часу ....

Управління Часових Варіацій або УЧВ, це організація, що створена хранителями часу.
Її робітники шукають тих хто створив нові варіації часу, ловлять їх, судять та очищують.
Хранителі часу це — вища влада у всесвіті.
На цьому скриншоті ми можемо розгледіти, їх постаті вирізблені в камені.

IMG_4034.png

І тут постає логічне, як на мене, питання…
Їх має бути 4 (а їх чомусь лише три).
І мені хочеться вигукнути :
«Панове, ау, а де хранитель вічності ?».

Коли я почала дивитися серіал, я знову побачила Локі у полоні, в безвихідному становищі і мені це не сподобалось. Ну думаю, фігня цей серіал, знову Локі скували, як того пса, ще й вдягли нашийника.

Тому — я плескала вухами в різні боки та крутилася як дзиґа, думаючи, що не зайде мені такий сюжет.

IMG_4091.png

youtu.be

Добре, що руки знають свою роботу, і знають коли треба зробити знімки екрану.
Тож знімки є, а інформації в голові немає.

IMG_3934.png

Ось тут видно, що сталося щось таке, після чого тим хранителям, довелося створити одну лінію часу.
І зайнятися тим, щоб відслідковувати часові розгалуження і виправляти.

Було створено , ніби, простий закон, не створювати розгалужень часової лінії.

(Правда не знаю чі про нього хтось знав. Організація виглядає як секретна...)

В серіалі показано, що порушники зʼявляються.

IMG_3943.png

І виходять за пряму часу навіть прості люди, не підозрюючи взагалі, що вони там щось не так зробили. Он той жовтий чоловічок - порушник, що просто йшов на роботу, й по дорозі, чі то гав ловив, чі то позіхав довго, та його втягнуло в якийсь інший вимір, там не зрозуміло було.
І за оте - не зрозуміло, на тебе вдягають ошийника і судять...
ДЕ СПРАВЕДЛИВІСТЬ???

IMG_3960.png

Робота в цій організації, консультантом у поліції часу, ще їх називають мисливцями, після роздумів та спроби втекти, все ж зацікавила Локі.
Можливо, йому стало цікаво тому, що там орудує той невловимий злочинець, про якого я писала вище.
Все ж це дасть вихід його навикам. Там ще такий злодюжка, що зловити його це — перевершити самого себе.

А ось і він, чоловік у капюшоні.

IMG_3994.png

Або іншими словами —інша варіація самого Богу обману, тобто самого Локі.

IMG_3996.png

Уявляєте, у Локі зʼявився гідний противник, такий же розумний як і він, такий же підступний як і він та такий же креативний.

Тільки уявіть, як йому хочеться зловити іншу версію себе?

А можливо обʼєднатися з тим іншим Богом, а можливо ….
Ух відчуваю там накрутять…
Далі без спойлерів не можливо.
Тому тему сюжету закрию...
Але ж є символи якими хочеться поділитися...
Впізнали руну "Кеназ" про яку я писала в котромусь з дописів?
Мені здається, вона є в складі цього символу))
Я б залишала такі помітки, аби була змога створювати такий шикарний контент.
Думаю в світі є люди, які б це зацінили.

Знімок екрана 2024-07-11 о 05.43.43.png

А ось видно знак цієї організації.
Схожий на пісочний годинник.
Тут він вийшов перевернутим, та насправді він зображається рівно.
А цифри показано, як шифр.. я люблю такі штучки...

Знімок екрана 2024-07-11 о 05.47.23.png

А ось так вони в УВЧ очищають, ну жартівники))))

Знімок екрана 2024-07-11 о 05.47.14.png

Руни випадають перевернутими...
Ви ж знаєте про це?
Ну тут вже точно натяк на цю руну, це ж знімок з заставки , що повторюється в кінці кожної серії.
Попереднє фото, до речі, теж з неї.

Знімок екрана 2024-07-11 о 05.47.51.png

До скорих зустрічей, надііюсь, ще спишемося.

Знімок екрана 2024-07-11 о 02.26.40.png

Sort:  
 15 days ago 

Я подивилася перший сезон серіалу "Локі".

Нічого собі... Коли? Я тут тільки Тора додивися...

Враження дуже позитивні. Одін відіграв дивовижно. Він підкорив моє серце. І та його сльоза, що розбудила Мілнер, як в кращих традиціях...

Серіалом зацікавила, обов'язково добирусь

 15 days ago 

Там всього 6 серій. За три дні переглянула.
Могла б затягнути, та не знаю, що писати далі в блозі, тому поки виходом було - додивитися перший сезон.
Щоб на вечір було, про що писати.
Ну він не такий класний яким би міг бути. Але на фоні всього іншого з новинок. Піде.
Цікаво, кожному свій персонаж заходить, я на Одіна взагалі не звернула уваги ( може проблема у його віці 😅)

 14 days ago 

Могла б затягнути, та не знаю, що писати далі в блозі

Часто ідеї самі приходять, прям як до менге сьогодні.

я на Одіна взагалі не звернула уваги ( може проблема у його віці 😅)

Хз, в першій серії він дивовижно відіграв роль батька. Для мене це особлива тема, яку я ніколи не оминаю увагою

 14 days ago 

Цікавий сюжет!) Взяти цього ж актора на ту саму роль було правильним рішенням)

 14 days ago 

Так, вони там відіграли цікаву задумку.

Якщо вікі не обманює. То Локі в його виконанні так сподобався глядачеві, що було вирішено відзняти з ним окремий серіал, де він буде у головній ролі :))

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67364.55
ETH 3256.67
USDT 1.00
SBD 2.64