You are viewing a single comment's thread from:

RE: Серіал "Локі".

in Ukraine on Steem2 months ago

Я подивилася перший сезон серіалу "Локі".

Нічого собі... Коли? Я тут тільки Тора додивися...

Враження дуже позитивні. Одін відіграв дивовижно. Він підкорив моє серце. І та його сльоза, що розбудила Мілнер, як в кращих традиціях...

Серіалом зацікавила, обов'язково добирусь

Sort:  
 2 months ago 

Там всього 6 серій. За три дні переглянула.
Могла б затягнути, та не знаю, що писати далі в блозі, тому поки виходом було - додивитися перший сезон.
Щоб на вечір було, про що писати.
Ну він не такий класний яким би міг бути. Але на фоні всього іншого з новинок. Піде.
Цікаво, кожному свій персонаж заходить, я на Одіна взагалі не звернула уваги ( може проблема у його віці 😅)

 2 months ago 

Могла б затягнути, та не знаю, що писати далі в блозі

Часто ідеї самі приходять, прям як до менге сьогодні.

я на Одіна взагалі не звернула уваги ( може проблема у його віці 😅)

Хз, в першій серії він дивовижно відіграв роль батька. Для мене це особлива тема, яку я ніколи не оминаю увагою

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59329.11
ETH 2528.70
USDT 1.00
SBD 2.47