Резиденція Богдана Хмельницького (ч.2)

in Ukraine on Steem12 days ago (edited)

Привіт всім, та всім хто своїми оченятами наткнувся на ці слова ))) Гарного вам веселого, як веселка дня :) 🌈

Сьогодні я продовжу ділитися світлинами з резиденції Богдана Хмельницького. На цей раз, представлені знімки відображатимуть те, що це - все ж резиденція великого українського гетьмана.

image.jpeg

Під портретом у рамці висить документ, поруч з ним ось такі слова про Хмельницького :

Не дрібний егоїзм, не змагання до наживи й особистих вигод кермувало цим гетьманом: він щиро дбав про добро рідного краю, серед найтяжчих обставин. 3 Дивовижною енергією й сталістю боровся за нього і впав з достоїнством і свідомістю сповненого «обовʼязку».

З усієї представленої в цьому місці музейної воєнної атрибутики, мені найбільше сподобались от такі кайдани.
Наскільки ж вони величезні…😳

image.jpeg

І ось ця гармата.

image.jpeg

А ось до цього зображення є запитання…, не зрозуміло мені кого на ньому розпʼято на Хресті?

IMG_0782.jpeg

image.jpeg

Але цим це зображення і цікаве…

Ще там був ось такий Богдан.

image.jpeg

Також не розумію я, що за мода була засовувати пірʼя в головні убори. Та то таке.
Можливо й справді пірʼя наділяє шаманськими здібностями, а ми зараз нічого не тямимо в магії, як казав Артур Кларк.

Також там був стіл писаря.
І поки ми роздивлялися експонати, за нього сів справжній писар.
І взяв до рук перо.

image.jpeg

Мабуть запише розповідь про наш візит, до «Повісті минулих літ».

image.jpeg

Під кінець додам світлини без монологів.

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Sort:  

@tipu curate

Holisss...

--
This is a manual curation from the @tipU Curation Project.

 11 days ago 

Thanks you 🤩☺️

 11 days ago 

😍

 11 days ago 

Thanks you 🥰

 11 days ago 

Цікавий пост. Здивувала так здивувала... Думаю ти зрозуміла про що я, не буду зай вий раз акцентувати увагу...

Під кінець додам світлини без монологів.

Щось подібне пишу коли закінчується фантазія. Цікаво, тільки я так роблю?

 11 days ago 

Дякую за екскурсію 😀 Було цікаво!

не зрозуміло мені кого на ньому розпʼято на Хресті?

Дивні раніше традиції були. Добре, що вони частково відійшли у минуле.

Також не розумію я, що за мода була засовувати пірʼя в головні убори. Та то таке.

Та пір'я раніше всі вожді пхали собі куди попало 😅 Це типу як має додавати домінантності. Щоб чоловіки поважали, а жінки захоплювалися. Павичизм! 😀

 11 days ago 

Дякую дуже приємно 😍
Так не хотіла б я жити в минулі часи.

Це типу як має додавати домінантності. Щоб чоловіки поважали, а жінки захоплювалися. Павичизм! 😀

😂😂🤣🤣👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

пхали собі куди попало

Ось тут було, особливо смішно, в думки прийшов образ півня 🐓 з пірʼям що стерчить з дупки.

 11 days ago 

Ось тут було, особливо смішно, в думки прийшов образ півня 🐓 з пірʼям що стерчить з дупки.

😆😆 такі вожді нам не потрібні)))

 11 days ago 

Ну чого півень цу ж символ світанку 😂

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67364.55
ETH 3256.67
USDT 1.00
SBD 2.64