Краще не читати.

in Ukraine on Steem2 months ago (edited)

Всім привіт.
Одного разу я стояла на зупинці в «Будинок торгівлі», що знаходиться в центрі міста, поруч продавали різні штуковини, і мені захотілося кукурудзи в пакеті, не попкорну, а звичайної, яка символізує золото, тому що як і більшість жовтих натуральних продуктів містить у своєму складі золото…

Підʼїхала жовта маршрутка Богдан, мабуть 22-ий, що асоціюється в мене з південно західним районом міста, в яку я сіла, і відкрила цей пакетик, в ньому виявилось пшоно, воно теж символізує золото і теж має його в своєму складі. Але я не стала це споживати….
Мені хотілося кукурудзи, а не пшона.

На сидінні я помітила чорношкіру ляльку, і подумала, що вона моя, та взявши до рук зрозуміла, що ні, та поклала назад…

Далі цей сон… перейшов у режим де, я була не учасником а глядачем…і я побачила египетського Бога Анубіса, він стояв на горі з золотом…

Далі камера ( символ підсвідомості) почала віддалятися і я зрозуміла, що Анубіс - лише зіниця, а золото - райдужне коло в оці дракона котрого я побачила знову ж таки на купі золота ….

IMG_5483.jpeg

meme-arsenal.com

Для мене це був сон рівень фантазійності якого вищий за рівень моєї фантазії.

Після цього сну я згадала магію Вуду…
Всих тих ляльок…
Які вже мені не здавалися випадковостями як раніше, та випадково натрапила на кліп Poets of the Fall…

Що дуже нагадав мені всю ситуацію …
По символізму це були дивні речі …
Тому що кукурудза була аналогією золотих монет, а також була лялька…

Все це так було схоже на якісь психологічні програми маріонетки….
І здавалося, що я справді в театрі…

Після чого довелося шукати відповіді що таке духовне золото і у алхіміків і в психіатрії … 😂

А під кінець я б хотіла згадати легендарний гурт Metallica.

@metallica

Sort:  
Loading...
 2 months ago 

Ти права, краще б я не читав... Металіка нагадала перші шлюбні танці... Блін, а вони реально обидва були під одну пісню, тільки зараз розумію наскільки це зривоопасна інфрмація 😅

Ладно то таке... Досі не вірю, що ти ось так от "відкрито" описала свій сон... Тебе не впізнати, мяко кажучи - дивуєш...

 2 months ago 

Ну було ж написано, не читати ;)
Все просто.
Лінь було щось інше вигадувати.
Тому вирішила написати про буратінність.

 2 months ago 

Блін, я подумав спочатку, що ти реальну ситуацію описуєш 😅 ще думаю як можна було не помітити, що в пакеті пшоно а не кукурудза ))

Гарна пісня 👍

 2 months ago 

Це була реальна ситуація 😂🤣🤣🤣
Тільки в іншому світі 😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Дякую Андрюш.


💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ This is a manual curation from the @tipu Curation Project.

@tipu curate

 2 months ago 

IMG_5086.jpeg

 2 months ago 

Здрастуйте, класну назву ви підібрали допису, майже те саме, що "Не проходьте мимо" ... Вірю в те, що в житті не буває нічого випадкового. Навіть ваш допис - це продовження моїх роздумів на текст, який я вчора вивчала в інтернеті: "Сни не те, чим здаються: основні ідеї та мудрі цитати Зигмунда Фрейда". Ось і ваш сон - це продовження всіх роздумів та вражень минулого дня ... Все в нас в голові ... А космос, мабуть, теж підключається до тих, хто здатний розмірковувати ... Дякую за допис! 🙋💐

 2 months ago 

Доброго ранку ☀️
Дякую)))
Дуже приємно отримати такий коментар.
Це для мене дуже важлива підтримка!!!! 🫀🫀🫀

Підключається і навіть відповідає на питання, коли знає , що його чують і розуміють ✨✨✨
Ще раз дякую 🌟

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61733.68
ETH 2481.63
USDT 1.00
SBD 2.63