Колісниця

in Ukraine on Steemlast month (edited)

Всім привіт.
Як Ваші справи?
В мене сьогодні в меню колісниця, яку я буду розглядати як символ...
Любителі символів називають колісницею саму душу людини.
Уявляєте?
А Вам колісниця схожа на душу?
От я відразу згадую діснеївський мультфільм "Попелюшка"...
І що фея зробила їй колісницю з гарбуза, що впринципі схожий на сонце, а сонце впринципі резонує з уявленням того, що таке душа...
Тому, що найчастше вона згадується як, енергія, що світиться.
Широка у попелюшки була душа, в цьому теж сумнівів не має...

image.png
https://kolobook.org/kazka-popelyushka-sharl-perro/

Віжжі у нас розум і воля що мають бути об’єднані з поривами душі і тоді душа отримає партнера, з яким можна співпрацювати...
А знаєте, мені все резонує, адже за моїм уявленням душа - мандрівниця і золота колісниця, може втілити в собі цей образ.
Грецький філософ Платон також вважав, що душа може символічно виражатися як колісниця, запряжена чорним вороним конем та білим. А його ім‘я відоме кожному школярю, віримо йому?

Щоб наша душа подорожувала еволюційними сходами в гору, то їй справді потрібні віжжі.

Ще є таке поняття як Меркаба.

Меркава, Меркаба;( івр. מֶרְכָּבָה, «колісниця») .
https://uk.wikipedia.org/wiki/Меркава_(кабала)

У єврейській традиції особливий тип містицизму, званий містицизмом Меркаба, використовує образ колісниці для опису методів містичного сходження до бачення Бога.

Думаю @cranium зацінить ось цю цитату від С. Грофа.

Бачення Єзекіїлем палаючої колісниці і багато інших епізодів, цілком очевидно, є надособистісні переживання в холотропних станах свідомості

PSYCHOLOGY OF THE FUTURE - Stanislav Grof

Я зараховую собі поверхневе розкриття теми - колісниця, розкривала я її щоб зрозуміти
про що йде мова в міфі про Фаетона.
В міфі про Фаетон є ще багато символів, які можна обсудити, продовжувати ?
На останок додам кліп, в якому знято аж ДВА транспортні засоби)))
Щоб зрезонував з колісницею)))
А ще там дуже красивий початок...


@NIKITAKISELOV
А ще я сьогодні сфотографувала сузірʼя «Віз» (Велику Ведмедицю) думаю з українською назвою віз, воно також буде в тему, до колісниць.

image.jpeg

Sort:  

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

 last month 

IMG_5093.jpeg

 last month 

Тайанна тут в озері, прямо як я))) Жартую.

Побачила фото Великого Воза, і згадалося, яке красиве нічне небо було над Кінбурнською косою🥲 Чи ще колись ми його побачимо...

 last month 

Тайанна тут в озері, прямо як я))) Жартую.

Саме цей момент мені й сподобався в кліпі :)
Не вистачає лише паперового кораблика ;)

Побачимо… Я вірю в утопію ))

 last month 

Ухх ...яка фотка вкінці 😍 Краса!)

А Вам колісниця схожа на душу?

Звісно. Вона транспортує тіло через життя... іноді ламається, іноді втрачає контроль і завозить в невідомі місця, але без неї цікава мандрівка була б неможливою))

Ще є таке поняття як Меркаба.

Тю...я спочатку прочитав Мерхаба 😅 Це "здрастуйте" по арабськи)

 last month 

Дякую. Не дарма вночі ходила по темній місцевості з приватними будинками, щоб не було світла від вікон і можна було «впіймати» зірки в обʼєктив.

☺️ Як можна знати такі речі, ти справжній поліглот )))

Дякую за коментар 😍

 last month 

Не дарма вночі ходила по темній місцевості з приватними будинками, щоб не було світла від вікон і можна було «впіймати» зірки в обʼєктив.

Дуже не дарма!) Але обережненько там ходи 😅

☺️ Як можна знати такі речі, ти справжній поліглот )))

Я просто колись східними мовами цікавився)

 last month 

Дуже не дарма!) Але обережненько там ходи 😅

Підти вночі в глибину і темряву міста, вже не обережні речі :)

Але порушників коменданського часу не так вже й багато. Тому не страшно.

Я просто колись східними мовами цікавився)

Унікальне захоплення 👍🏻 молодець. Це круто 🤘

 last month 

Підти вночі в глибину і темряву міста, вже не обережні речі :)

Ти там хоч якісь нунчаки прихопи, про всяк випадок 😅

 last month 

Мене береже всесвіт 🌌✨

 last month 

Як побачив ваш пост, одразу асоціація з таро (тим більше на днях як раз витягав собі Колісницю, як сигніфікатор дня).

Моє бачення символізму колісниці: це не просто засіб пересування (не як карета).

Колісниця фактично була танком стародавнього світу, її використовували в битві, по сторонам часто ще причепляли "коси" з ріжучими лезами. Вклинюючись на великій швидкості в ряди ворогів, колісниця буквально косила їх.

Тож для мене символізм колісниці (або символізм руху на колісниці) означає "йти напролом, впевнено і потужно".

 last month 

По рунам, це руна Райдо. Дуже схожа енергія.

 last month 

Треба почитати за неї, цікаво що там. Дякую.

 last month 

Дякую. Якраз якщо дивитися через цю призму, то мені нічого не відомо про колісницю. Добре, що ви поділилися.

Тож для мене символізм колісниці (або символізм руху на колісниці) означає "йти напролом, впевнено і потужно".

Це резонує з боротьбою за те що хочеш також якщо розглядати символ як щось , що є частиною людини ))
І це цікаве доповнення.

 last month 

Грецький філософ Платон також вважав, що душа може символічно виражатися як колісниця, запряжена чорним вороним конем та білим. А його ім‘я відоме кожному школярю, віримо йому?

Дуже цікава і влучна аналогія. Сподобалась авть більше ніж цитата Грофа.

Дуже гарний пост!!!

І кліп цікавий. Завтра на свіжу голову ще раз перечитаю...

 last month (edited)

Мені ця колісниця і коні стали поперек горла якщо чесно.
В мене взагалі інша думка своя. Душі дві, це я знаю точно.
Принаймні щось схоже на них.
І ще є третій стан їх злиття.
Єгипетська стопа все ж іде через Єгипет.

 last month 

Мені ця колісниця і коні стали поперек горла якщо чесно.
В мене взагалі інша думка своя. Душі дві, це я знаю точно.
Принаймні щось схоже на них.
І ще є третій стан їх злиття.

Можна тут детальніше? вперше зустрічаю подібну точку зору

 last month 

Я не потягнула цю темку. Хоч було декілька потужних спроб це зробити.
Скрізь дуже різна інформація і зрозуміти дуже важко. В тому хаосі не знайти зерна істини.
😅

 last month 

Ок, дякую і за це роз'яснення

 last month 

Забула подякувати. Дякую за коментар. 🔆

 last month 

🔆🔆🔆🔆🔆
Будь-ласка

 last month 

Крутий кліп!!!

"Ми два ліхтарі
Два ліхтарі
Що один одному світять в тіні"

Які рядки та і відеокліп знятий на високому рівні. Ресект!!!

 last month 

Мені момент з водою прямо - дуже зайшов.
Красиво.
Дякую за коментарі 😍

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57500.86
ETH 2337.17
USDT 1.00
SBD 2.36