Гортензія

in Ukraine on Steemlast month (edited)

Всім привіт.
Ви любите квіти ?
У вас є улюблені?
Мені дуже подобається Гортензія.
І не тільки тому, що вона нагадує мені, єгипетського Бога Гора (ГОРтензія) …

image.jpeg

Мені подобається, що ця квітка дуже велика і красива, саме своїм розміром вона мене і підкорила.

Звісно різні види квіток мають різний розмір. Та ця, що на фото просто величезна.

image.jpeg

Думаю, на цьому зображені розміри будуть краще передані …

Квіти дуже гарно виглядають в букеті.
Я ж купила одну 😂😂🤣
Для того щоб написати допис 😅
І поділитися красою цієї квітки.

Ще мені подобається Гортензія за різноманітність кольорів, що так милують око.
Яких тільки немає …
І блакитна і фіолетова і рожева - божевільна краса …

Представниця, цього виду, що на фото, мала б бути фіолетовою, та щось пішло не так 😂😅

image.jpeg

Єдиний мінус цієї квітки - її треба тримати у воді прямо по саму голівку. Мені це не вдалося реалізувати, тому вона швидко втратила свою красу (

Мені завжди цікава етимологія слів тому, звернімося на українську Вікіпедію?

Назва гортензія дано на честь принцеси Гортензії — сестри принца Священної Римської імперії Карла-Генріха Нассау-Зігена. Пізніше європейські ботаніки-систематики назвали рослину Hydrangea macrophylla (Гідранґея великолиста). Слово Hydrangea можна буквально перекласти як «посудина з водою» (грец. hydor — вода, грец. angos — посудина). За однією версією, гортензією назвали за форму насіннєвих коробочок, які нагадують глечик, за іншою — за вологолюбність.

https://uk.m.wikipedia.org/wiki/Гортензія

От так виявляється, вона названа в честь глечика з водою, а не Бога Гора.
Нічого. Я переживу 😅
Японську ж назву, можна перекласти як фіолетове сонце.
Ось такий переклад мені взагалі дуже подобається.
Тому, що і мені вона схожа на велике ефірне фіолетове сонечко. 🐞
Доречі ці квіти отруцні, якщо їх вживати в їжу.

От такий то, глечик.

Також перед тим як брати цю квітку до рук, треба наносити сонцезахисний крем, а то її ультрафіолетові промені можуть бути шкідливими.
( от-такий-то-жарт)

На цих застереженнях , що до використання цієї квітки, я й закінчу свій монолог. Дякую за увагу.

Всім бобра, ой добра 🫢

Ютуб канал @ENLEO український ремейк на пісню Hozier «Take Me To Church»

Sort:  
 last month 

Так чи інакше, а квіти всім подобаються, бо це красиво! Я в них дуже погано розбираюся, але троянду від ромашки зможу відрізнити 😁

Доречі ці квіти отруцні, якщо їх вживати в їжу.

Ну все, Гортензіями не закусюємо! 😆

Пісня 👍

 last month 

але троянду від ромашки зможу відрізнити 😁

Та ти майже майстер по розпізнаванню квітів 💪

Ну все, Гортензіями не закусюємо! 😆

Думаю тут перебільшення. Ну як така краса може бути отруйною ?

Пісня 👍

Дякую ☺️
Сьогодні почула вперше в українській версії.
Також сподобалась, мелодія крута 😎

 last month 

Та ти майже майстер по розпізнаванню квітів 💪

Я такий 😁

Думаю тут перебільшення. Ну як така краса може бути отруйною ?

У краси часто теж є свій темний бік)

 last month 

От написав, так написав, і немає , що сказати.
Краса відносне явище.
Що зовнішня, шо внутрішня.
Час - відносно безпощадний 😂

 last month 

Обожнюю! Особливо блакитного кольору гортензію

 last month 

Дякую за коментар. Так блакитна - дуже красива, мені також дуже подобається.

 last month 

Квітка чудова!

Ютуб канал @ENLEO український ремейк на пісню Hozier «Take Me To Church»

як би не суптітри, я б так і не зрозуміла, що він там бельмоче

 last month 

Дякую. Там сам смак в мелодії :)
Слова для мене аж надто релігійні. А мелодія гарна.

 last month 

так , мелодія дуууже гарна.

 last month 

Дуже гарні квіти, та ще й мого улюбленого рожевого кольору!))) А я навіть їх назви не знала!)))) Хоча через деякий час все одно "вивітриться")))

 last month 

Дякую, я буду періодично залишати під Вашими дописами листівки з Гортензією ;)
🫢

 last month 

Та ні, тоді вже краще з рожевими трояндами, бо це мої найулюбленіші квіти!)))

 last month 

Запамʼятаю ;)
Мені здається рожеві троянди - виражають ніжність )

 last month 

Вав, Місто Марії подарувало нам Ен Лео...
Які слова, який кліп, скільки тіней.

А скілько боля і страждань в оригінальному відеокліпі ...

 last month 

Що в скриньці ?

 last month 

Цікаве питання. А ти як думаєш?

Я думаю, що в тій скринці згадка про того хлопця з яким він цілувався. А той хлопець, що прийшов до багаття - привид аналогічно вбитого юнака...

 last month 

Детиктиви не продував писати?
Я думаю то попіл того хлопця, котрого спалили, він над ним поплаче і його коханий воскресне з попелу як Фенікс. 🐦‍🔥

 last month 

Ні, я поки спеціалізуюсь на коментарях. 🤣🤣🤣

Хоч їх і не 2024 та все ж таки досить складно знаходити час між іншими, важливими життєвими подіями.

Зі мною все ок (почав більше часу приділяти стратегічно важливим речам та більше вкладатись у себе та свої сосунки), це я відповідаю на "не поставлені" питання.

 last month 

Звісно реальне життя важливіше )))
Я нічого не маю проти, навпаки, це дуже добре.
Але все ж, мотивую тебе - не розслаблятися. Хоча може це тобі й не потрібно)) по собі суджу просто.

 last month 

Я не звик розслаблятись. Мені куди приємніше постійно рухатись, нехай ледь-ледь із невеликою швидкістю, та все ж в напряму гори, бо коли падаю, то там все дуже стрімко, тобу обходжу стороою подібні ризики

 29 days ago 

Ух який ти молодець !!!
Хвалю ))
Це звучить прямо як секрет успіху.
А я думала ти летиш до вершин Евересту на пролом !)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 60795.60
ETH 2627.31
USDT 1.00
SBD 2.58