You are viewing a single comment's thread from:

RE: Гортензія

in Ukraine on Steem2 months ago

Вав, Місто Марії подарувало нам Ен Лео...
Які слова, який кліп, скільки тіней.

А скілько боля і страждань в оригінальному відеокліпі ...

Sort:  
 2 months ago 

Що в скриньці ?

 2 months ago 

Цікаве питання. А ти як думаєш?

Я думаю, що в тій скринці згадка про того хлопця з яким він цілувався. А той хлопець, що прийшов до багаття - привид аналогічно вбитого юнака...

 2 months ago 

Детиктиви не продував писати?
Я думаю то попіл того хлопця, котрого спалили, він над ним поплаче і його коханий воскресне з попелу як Фенікс. 🐦‍🔥

 2 months ago 

Ні, я поки спеціалізуюсь на коментарях. 🤣🤣🤣

Хоч їх і не 2024 та все ж таки досить складно знаходити час між іншими, важливими життєвими подіями.

Зі мною все ок (почав більше часу приділяти стратегічно важливим речам та більше вкладатись у себе та свої сосунки), це я відповідаю на "не поставлені" питання.

 2 months ago 

Звісно реальне життя важливіше )))
Я нічого не маю проти, навпаки, це дуже добре.
Але все ж, мотивую тебе - не розслаблятися. Хоча може це тобі й не потрібно)) по собі суджу просто.

 2 months ago 

Я не звик розслаблятись. Мені куди приємніше постійно рухатись, нехай ледь-ледь із невеликою швидкістю, та все ж в напряму гори, бо коли падаю, то там все дуже стрімко, тобу обходжу стороою подібні ризики

 2 months ago 

Ух який ти молодець !!!
Хвалю ))
Це звучить прямо як секрет успіху.
А я думала ти летиш до вершин Евересту на пролом !)

 2 months ago 

В житті не завжди бувають моменти коли можна прям таки летіти, часом доводиться повзти, ледь -едь, та все ж таки у потрібному напрямку. Та навіть на місці залишиться це вже краще. чим провалитись в прірву регресіїї

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63606.08
ETH 2603.60
USDT 1.00
SBD 2.83