Доля.

in Ukraine on Steem11 days ago (edited)

Всім привітусіки @cranium надихнув мене, також написати допис про долю.
Він буде трішки неадекватним…
А , якже я люблю все неадекватне.
Це просто неможливо передати …

Тож вічне питання -
«Що таке ДОЛЯ?»

Доля це - До «ЛЯ».

Тому доля це - соль.

ДО
РЕ
МІ
ФА
СОЛЬ
ЛЯ.

Соль (лат. sol або so, міжнародне позначення — G) — одна із семи назв нот.

Wikipedia

А також це латинська назва сонця.

Со́нце (лат. Sol) — зоря, що є центром Сонячної системи.

Wikipedia

image.gif

joyreactor

Якщо вважати сонячну систему лабіринтом , а вона на нього ну дуууууже схожа, початок вище доданої гіф-ки гарно це ілюструє, то Сонце її центр.

А сім планет ( в давні часи вважалося що іх 7 - тому що, з Землі без телескопу видно лише 7 планет) це кола лабіринту.
Тож доля - дійти до центру лабіринту.
Через 7 сходинок посвячення, кожна з яких асоціювалась з планетою.
( це взято з масонства, алхімії і інших герметичних наук)

IMG_4459.jpeg

скриншот з серіалу «Світ Дикого заходу»

😂😅

Мені от все зрозуміло, окрім того -

Як крильця собі, як Ікар не підпалити ???

image.jpeg

kinorium.com

Sort:  
 11 days ago 

Thanks you ☺️

 11 days ago 

Thanks you. 😍

 10 days ago 

Цікава точка зору.
Приємно що читався цей пост легко, невимушено...

Цікаво ти з долі прейшла на сіль. Аплодую по клавіатурі, низький уклін. Я там також цікавий допис про капітана америку написав, думаю ті аспекти на що я звернув увагу зможуть довести що все ж таки зробити паузу і почати дивитись цю "фантастику" з початку була гарна ідея...

Стосовно Ікара, можливо підпалити крила то і є доля...

 10 days ago 

Дякую. Саме тому написала допис.
Здалося що така розкрутка долі - буде виглядати креативно. 😂😂😂

 10 days ago 

гарний допис. Взагалі, я часом дивуюсь від об'єму твоїх енциклопедичних знань. От тільки ти навіть чатини їх не показуєш і постійно принижуєш значемість написаного тобою

 10 days ago (edited)

Немає у мене енциклопедичних знань, я завжди читала, але читала фантастику, а не енциклопедії.
😅
Приємно що ти помітив, що я принижую значимість. Це значить що ти уважний. І це добре.
:)

IMG_4467.jpeg

 9 days ago 

Чому ти вважаєш, що ти обов'язково комусь повинна щось доводити?

Це так сильно на тебе впливає стороння точка зору?

Пробач, та якщо і треба колмусь щось доводити то тільки собі...

Це так відповідь на ту частину коментаря, що зміг прочитати...

 9 days ago 

А навіщо писати а би що, що ти не можеш обґрунтувати? Тобто довести.

 9 days ago (edited)

А чому ні? Ти маєш право писати "просто так" нікому нічого не доводячи. Це твій погляд на життя, він унікальний і не обов'язково має бути "правильним" чи вкладатись в погляди інших.

Вчора читав, як художник малює картини анусом, набираючи клізмами собі фарби і далі пф.... і так ілька десятків раз, поки малюнок не буде готовий... Саме цікаве, що такі карини не тільки купують а й вішіють у своїх буділях... Якби цей художник задумався нащо це робити, дуже сильно сумніваюсь що він би сам зміг знайти на це відповідь...

 9 days ago 

Ну ти знаєш якщо я писатиму все як є.
І мої дописи попадуться якомусь психіатру. Він подумає, що я психічно хвора.
Я вже на одного психіатра нарвалась, уявляєш ми ще з ним з одного міста 😨

 10 days ago 

Стосовно Ікара, можливо підпалити крила то і є доля...

Виглядає не миленько. Жалко хлопця. 🥹
Зараз переберуся до тебе на сторінку.

 10 days ago 

Sol це Solana 😀 (монетка така, якщо що)

Відповім словами одного героя: "Немає долі окрім тої, яку ти створюєш сам" 🙃
Щось у цьому є)

 10 days ago (edited)

Знаю таку.
В мене є кросівок, моя невдала інвестиція, коли ходиш і монети заробляєш.. 😅
Через Sol купувала його.

"Немає долі окрім тої, яку ти створюєш сам" 🙃

Що за герой таке казав ?

 9 days ago 

Що за герой таке казав?

Це часто звучить у франшизі "Термінатор", від Джона Конора чи то його матері, не пам'ятаю вже 😅 Там все заплутано у плані минулого та майбутнього)

 9 days ago 

От вони і змінювали 🤘
Дякую за комент. Цікаво. Я не памʼятала такої фрази.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67364.55
ETH 3256.67
USDT 1.00
SBD 2.64