Білочка

in Ukraine on Steem3 days ago (edited)

Всім привіт.
Сьогодні прочитала прекрасний допис від
Олексія https://steemit.com/hive-145157//lyubov-do-batkivshini в котрому він розповідає про свою любов до Батьківщини, що розчулив моє серце, тому що я розділяю з ним ці відчуття і до безтями люблю те саме місто про яке він писав…

На цій ноті захотілось і самій поділитися світлинами, що зроблені приблизно в тій самій місцевості.

Правда в моєму випадку акцент буде поставлено не на живописному пейзажі, а на маленькій пухнастій красуні, що в ньому живе.
Я завжди радію коли в обʼєктив фотокамери потрапляють тварини, що живуть в дикій природі, тому що це трапляється не так часто…
А спіймати таку красуню на відносно недалекій відстані від себе без горішка взагалі не можливо.

image.jpeg

Тому, мені дуже пощастило зробити ці кадри, адже горіхів я не мала. У білки в лапках горішок яким її пригостили інші перехожі 😆.

image.jpeg

Я дуже рідко беру на прогулянки камеру, а тоді вона була зі мною, тому я дуже ціную ці кадри.
Якби я взяла її з метою знайти і красиво сфотографувати цю тваринку, скоріш за все мене б чекало фіаско.

Це не свіжі фотографії, але одні з найулюбленіших, надіюсь мені вдалося передати чому.

Всім доброї ночі та гарних сновидінь 🌠

Sort:  

20240921_143413.png

Join our Discord channelDiscord
JOIN USSteem-Agro Community

Remember to always share your post on Twitter using these 3 main tags #steem #steemit $steem

 2 days ago 

Thanks you 😍😍😍😍

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 3 days ago 

Всім доброї ночі та гарних сновидінь 🌠

Добраніч!!! Дякую за комплімент на пів дописа... білочка красуння і дуже добре, коли в житті трапляються тільки такі от гарнюні "білочки" --моделі 😅

 3 days ago 

Доброї нічки:)
А не біла гарячка котру наливають білочкою ? 😂😂😂

 3 days ago 

Ага, тільки такі - милі, гарні та пушисті.

Як фотораф любитель можу сказати, щ твої фото заслуговують на те, щоб стати картинами (бти роздрукованими на А3 форматі і висіти в якійсь галереї. (тут вчасно зупинився, щоб не проманіпулювати).

 3 days ago 

(тут вчасно зупинився, щоб не проманіпулювати).

Яка гарна маніпуляція. 😆

Колись я була фотозадротом, але це в минулому.

 2 days ago 

Яка маніпуляція? Я вчасно зупинився🤣

Я ж не писав нереальних в здійсненні прохань на кшталт як би ця картина гарно вписалась до тих, що в мене вже висять на стіні😅

Гарного дня

 2 days ago 

Та можеш роздрукувати й розвісити хоч по всьому місту 😆

 2 days ago 

Без підписа автора то не то 😅
Ладно, судячи зі смайликів ранковіий настрій починає отримувати посмішку, рухаємось далі
Гарного дня 😉

 2 days ago 

Дякую. Гарного дня. 🤭
IMG_7146.jpeg

 2 days ago 

Яка мила білочка, судячи з ваших відгуків, ви й самі така ж добра і пухнаста, як ця білочка) Хорошого дня вам, з першим днем ​​жовтня! 🙋🐿️ 💐

 2 days ago 

Дякую)) 🌷🌷🌷
Взаємно) Хай жовтень буде таким же прекрасним як сьогоднішній день. ( В нас сонячно 🌞)

 2 days ago 

В нас теж 🌅☀️☀️😊

 2 days ago 

Привіт, Наташ ;)
Яка ж вона гарнюня 🤩 Хоч це й по суті просто щур з гарним хвостиком 😆
Фотки супер!!!

 2 days ago 

Привіт Андрійко, гарнюня, не можу оцінити схожість білки з щуром 😆, від щурів в мене мороз по шкірі 😅
Дякую 🙏 Мені теж подобаються ці світлини 😁

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61155.34
ETH 2383.47
USDT 1.00
SBD 2.56