Прогулянки і контрольні роботи

in Ukraine on Steemlast month

FB_IMG_1713382350821.jpg

Доброї ночі всім! Знову пишу пізно, одну контрольну вже здала , в ланий час зробила ще одгу і прки вона збережеться. Я напишу допис на платформу. Встали сьогодні рано, як ідти до школи чи вставати на роботу ілі на сесію. Так охоти не має, коли вихідний, встаешь рано.

Всі сплять я на кухні в тиші пью каву і прочитую новини. Коли поокинувся син ми по снідали і пішли на вулицю, по прогнозу стояв дощ. Треба ж нам успіть побувати на вулиці. Довго не були , холодно дуже і як прийшли до дому тоді я почала по труху робити свої контрольні.

Відволікалась перепочити і за одно із сином погуляти. Досягнута до вечора, але все ж таки я вспіла завершить 2 контрольні які мені здати треба в ближайщі дні. Тихої ночі всім.

Sort:  
 last month 

Screenshot_20240421_181150_Docs.jpg

!upvote 40


💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ Participate in the "Seven Network" Community2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ ⚜💯.
This post was manually selected to be voted on by "Seven Network Project". (Manual Curation of Steem Seven). Also your post was promoted on 🧵"X"🧵 by the account josluds

the post has been upvoted successfully! Remaining bandwidth: 40%

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 68797.43
ETH 3730.18
USDT 1.00
SBD 3.76