Мій сон і зустріч з двоюрідним братомsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steemlast year (edited)

FB_IMG_1692292521581.jpg
Мій брат с жінкою

Всім привіт! Ох і вночі снився мені неприємний сон. Що я сиджу в квартирі у бабці моєї, яка 2 роки тому померла. У квартирі всі меблі стоять так як за життя бабусі ще. Спершу заходить моя мама слідом бабуся і дід. не бачать мене, намагаюся щось сказати, а не виходить.

Повертаю голову дивлюся, а в кріслі сидить мій старший брат.І що то в телефоні дивиться і сміється. а потім показує що на його руках кров. Струшує руки, а кров не зникає. Різко потім руки стають чисті, а з-під крісла витікає кров”. Після побаченого я прокинулася і відразу така думка, що може щось трапитися. На годиннику було 00:40 явно після такого я довго не могла заснути.

Як я заснула, не пам'ятаю. І на ранок я свої погані думки прогнала і думала тільки про хороше. Відпрацювавши зміну та прогулявшись із сином. Займалася домашніми справами. Як продзвенів телефон, дзвонив мій батько. І мовляв "Приїхав двоюрідний брат із Харкова, сидить біля пад'єзда". Мого щастя немає межі адже я його бачила ще 2 роки тому якщо не більше.

FB_IMG_1692292490533.jpg

Довгі розмови про сім'ю, і що відбувається в нашій країні. Як брат сказав що йому вже час, він проїздом тут і вирішив відвідати. На даний момент він проживає з родиною на Західній, всі ви розумієте, що Харків перебувати під обстрілами. І там дуже небезпечно зараз. Моє щастю немає меж , і ця зустріч надала мені більше сил.

Для того, щоб рухатися вперед адже в нашій родині. У мене тільки два брати двоюрідних взагалі найрозумніші. Закінчили університети після бакалавра. І працюють за професією на яку навчалися. Я не говорю що решта родичів настільки дурні, але говорю за себе. Я не настільки блищу розумом щоб закінчити університет та й бакалавра. І цей класний день шкода що скоро закінчиться. Ось тепер думаю, а сон то мій не про зустріч із братом снився.

Sort:  

TEAM 2

Congratulations! This post has been upvoted through Curation Team#2. We support quality posts , good comments anywhere and any tags.
Curated by : @stef1

image.png

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59989.12
ETH 2380.65
USDT 1.00
SBD 2.49