"Kids of the world"steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem2 years ago

20221021_083227.jpg

Всім привіт! Зрештою конкурс відроджується "Kids of the world" by @olesia. Сподіваюся, що надовго. Я як завжди розповім про свого сина. Багато моїх друзів, знайомих, знають, що у мене дитина особлива. У принципі кожної матері власна дитина особлива. У мене син особливий тим, що не може розмовляти. І таких дітей дуже важко виховувати і давати знання, що можна дати звичайній дитині. Особливим я не вважаю, і виховую, як звичайну дитини.

20221024_110145.jpg

Ходимо не площадки щоб син мав можливість грати з дітьми. Які розмовляють. Але часто буває, що його можуть образити, інша дитина, за те, що не вміє розмовляти. І таке часто буває. Я з одного боку не виню таких діток та їхніх батьків. Нг більшість відсотка моїх, говорить про те, що це виховання батьків, які не можуть пояснити дітям. Що всі діти різні, одні можуть розмовляти, а інші ні.

20221016_113109.jpg

Діти різні не залежить від того яка дитина, але вона особистість. Звичайно привчаю сину, щоб прибирав за собою іграшки і речі, також одягався сам і роздягатися. Ну й інші речі, що вчить мама свою дитини. Була така історія, що ми прийшли в садок, вміли їсти ложкою, на горщик ходити, одягатися самі. І вихователі здивувалися, що не кожна дитина приходить у садок із такими навичками.

20221007_112207.jpg

І в школі також, ми ходимо в школу для таких діток, які не говорять або поганого говорять. Яким важко дається шкільна програма у звичайній школі або ті діти, які позбавлені батьківських прав. І там здивувалися, що така дитина може сама все робити. Хоча таким дітям важко дається доглядати за собою. Звичайно любимо фотографуватися, практично в кожному пості можете бачити фото сина. Ось не велика моя історія.

Посилання на конкурс :

https://steemit.com/hive-145157/@olesia/start-kids-of-the-world-by-olesia-or-week-61

Прийняти участь у когкурсі запрошую: @ir3k, @zaria56, @tinochka2

Sort:  
 2 years ago 

Дякую за запрошення! Гарний хлопчик, і дуже шкода, що не розмовляє...((( Надіюсь, що він подолає хворобу!!!

 2 years ago 

Я як жду це, щоб він почав розмовляти

 2 years ago 

Вірю, і відчуваю, що все буде добре!!!)))

 2 years ago 

Даша, а що говорять лікарі, це проблема фізичного плану чи психологічного?

 2 years ago 

Я своїмі словами відповім. Говорять що кровообіг в голові поганий. Треба пігулки приймати, але нам від них тільки погане стає. Воно більше аілноситься як до психичного. С фізичним станом все добре. Але я так не вважаю. До 1,5 річного року було норм, потім у нас був важкий опік на руці, і після цього перестав розмовляти. До цього часу він у розвитку був як звичайна дитина. Моя думка що опік сприяв цьому

 2 years ago 

До дитячого психолога класно б вам потрапити... Такого, щоб професіонал. Може, після війни вийде, пошукайте по відгуках, Київ чи інші міста. Дуже хочу, щоб Даня заговорив, бажаю вам цього🤞🏻

 2 years ago 

Я б тєж не проти щоб до нормального психолога. А не те що в моєму городі. Одна тільки назва. Я вибачаюсь але мого сина звати Ростислав 😊😊😊

 2 years ago 

блін, вибачте, я не знаю, чого думала, що Даня, бо може через Ваш найперший нік на стімі, і так мозок мій вирішив!
соррі:) Ростик

 2 years ago 

Та нічого все добре. Все можливо що через нік і подумали

 2 years ago 

7258xSVeJbKkzXhyseBP4PYz11eBDT8sW2oR1a4vfVFS6HmZMJVAudB8pojT5wozPayNzjSXifSpeRHjMLusiBeqqwaXx1XUfZQkwx4rnyQHF7EZV9qbce795eKScMM23k5AJnMHNsh1g.png

He looks like a cool kid, I think you should let him interact with some of the kids sometimes. This could also help in any feel of stigmatization that he has, who know he might even learn some new stuffs from the other kids. You know kids also need to play and mingle with people of their own age.

I wish him well.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65673.10
ETH 2625.17
USDT 1.00
SBD 2.66