Жуки та троянди

in Ukraine on Steem27 days ago

Привіт друзі. Сьогодні вже 9 хвилин як неділя а я тільки сідаю писати суботній пост пост. Напевно я десь перебираю з активністю…

Як не крути, а часу на все й відразу ну ніяк не вистачає, та от що точно я знаю так це те, що навіть глибокої ночі я відносно легко знаходжу час, щоб щось написати. Напевно, це і є моє «хобі» - писати. Принаймні на даний час, а там побачим.

Пишу про чергового жука. На цей раз хочу представити вашій увазі – «жука вусача», це якщо вірити гугл об’єктиву. Думаю, йому не має сенсу мене обманювати, то ж я йому довіряй.

20240602_095923.jpg

Цей жук вусач був розміром біля 5 сантиметрів і він був куди швидшим за жука рогача. Я ледь встиг зробити кілька фото, перед тим як він зник у щілі між мішками дров.

20240602_095934.jpg

Зустрів я цього вусатого красеня в той же день, що і жука рогача з проміжком менше години. Вирішив написати це речення про це дивне співпадіння. Якщо жук рогач ще був хоч трохи страшненьким, то цей вусань нагадував гігантського таргана. Його тіло без вус було розміром як коробка сірників…

20240602_095940_Snapseed.jpg

Сподіваюсь, я нікого не налякаю перед сном цим красенем 😅

20240602_095950.jpg

Не подумайте, крім жуків у батьків є великі прекрасні клумби, на яких ростуть різноманітні троянди.

20240602_100306.jpg

Я не фотографував усі, в мене б напевно не вистачило пам’яті сфотографувати усі квітки чайних троянд, яких ціла алея.

20240602_100317.jpg

Я сфотографував тільки кілька першоцвітів, яких тато посадив тільки цього року, та пару тих, які прикули мою увагу наявністю багатьох бутонів з яких на світ повинні з’явитись прекрасні троянди.

20240602_100330.jpg

Цікавий вийшов пост. Здавалось би як можна поєднати жуків вусачів і троянд крім того, щоб посадити цього вусача на троянду, та в мене таки ніби вийшло. 😅

20240602_100419.jpg

Завтра вихідний а це значить, що я таки перечитаю як мінімум з десяток цікавих постів як в цій платформі так і за її межами. Приємно бачити, що STEEMIT щодня наповнюється цікавим, креативний та й корисним контентом. А зараз – спати, і так сьогодні ледь не заснув за кермом, треба бути обережнішим.

20240602_100422.jpg

Підсумки 2023 року

З Україною в серці 💙💛, разом до перемоги!

Підтримайте, будь-ласка, канали переглядом та підпискою:

Zen and Beyond 🪞

Бік Той

Sort:  
 25 days ago 

Як я могла пропустити допис, про ще один прекрасний витвір матінки природи, що відноситься до класу "жуки"?

Я їх просто обожнюю майже так само як павуків... ;)

 25 days ago 

Як я могла пропустити допис, про ще один прекрасний витвір матінки природи, що відноситься до класу "жуки"?

Скажи красені?

Зрозумів, пішов шукати павуків, щоб їх перефотографувати, чого не зробиш для улюбленого читатча, хоча я і сам їх недолюболюю.

 26 days ago 

Камера робить круті фото ;)

 25 days ago 

То мені гарний друг порадив Самсунг купити, от я тепер хизуюсь перед всіма тим на що здатна самсунговська камера у поєднані з чималим досвідом фотографування

 25 days ago 

😅

TEAM 5

Congratulations! This post has been upvoted through steemcuratorXX We support quality posts, good comments anywhere, and any tags.



Curated by : @soulfuldreamer

Why did the beetle join the gym? To work on his six-pack abs! ~ Chatgpt

The beetle looks scary though!

 26 days ago 

Why did the beetle join the gym? To work on his six-pack abs! ~ Chatgpt

🤣🤣🤣

The beetle looks scary though!

Yes, he is like a real giant targa. Brrr

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

    • Congratulations: This publication was selected for the daily Top 5 macro photography of Jun/09/24; Community Steem Lens

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 54373.44
ETH 2875.84
USDT 1.00
SBD 2.05