Згадую мудрість дітей - участь у конкурсі фотоспогадів №10

in Ukraine on Steem5 months ago

Привіт друзі. Нарешті я тримаю слово. Не відповідаю на коментарі, зате частину вільного часу витрачаю на те, щоб нарешті прийняти участь в дивовижному конкурсі "My photo memories" contest #10 ||| Конкурс "Мої фотоспогади" №10. Я вже не міг знову пропустити цей конкурс. Тим більше, що цей - ювілейний, 10й.

Я вже колись писав, що знайти на компі старі фото - для мене непосильне завдання. Тому я вирішив шукати фото для участі в цій ініціативі там, де вони зберігаються найкраще - на STEEM блокчейні.

Я вже раніше публікував ці фото і було це ще за довоєнних часів. Ну як довоєнних. Війна вже тривала, тільки я це сприймав як щось далеке, щось що мене не стосується. Та і мова допису, де я їх публікував прекрасно про свідчить - Навчатись у людей

2923mN3pnd7PfoCxi33KmQBGRMVc3LuPSdqaxkc4VTC4w3DcqvmA77rfkyZEB4F7aWW9kzmiZTAXufqPSAkFW2hH4jk8NNMJ1idCnP8kULH9oC.jpg

В цьому пості я написав приблизно наступне. Мій переклад на мою мову:

під час прогулянки з сином я спостерігав, скільки емоцій може принести задоволення такого простого бажання, як залізти на частину поваленого дерева.
Не перестаю переконуватись, що дорослим є чому повчитися у дітей. Діти як своєрідне втілення щирості у всьому. Особливо цікавою для мене є щирість бажань дітей.
Цікаво, що реалізація простих бажань дітей приносить їм набагато більше задоволення, ніж коли дорослі реалізують свої бажання, до яких рухалися роками.

2923mN3pnd7PfoCxi33KmQBGRMVc3LuPSdqaxkc4VTC4w3DcqvmA77rfkyZEB4F7aWWUuxJfRgNPAFRX1EYwN1HJGzZrrAVSrJNH8yknPF83jc.jpg

Пройшло вже понад 3 роки. Пост був опублікований 28.02.2021 року.

2923mN3pnd7PfoCxi33KmQBGRMVc3LuPSdqaxkc4VTC4w3DcqvmA77rfkyZEB4F7aWXhvUqfyBv8eroXqYsWz6utAPwbMMCDkeydEvab2a3J9t.jpg

Я прекрасно пам’ятаю цей день. У колишньої дружини, яка була в мобільній бригаді по наданню допомоги пацієнтам з ковідом було чергування. Ми з сином вирішили не тільки валятись вдвох в квартирі а й піти перевірити що там твориться на чергуванні.

2923mN3pnd7PfoCxi33KmQBGRMVc3LuPSdqaxkc4VTC4w3DcqvmA77rfkyZEB4F7aWYehFdGKxNnEPbq23whpnnpbG3vjyVQV7YFDxvZqqy8Ye.jpg

По звичному для нас, засніженому, маршруті лежала розпиляна сосна, яка впала під вагою снігу та перегородила лісову стежку.

2923mN3pnd7PfoCxi33KmQBGRMVc3LuPSdqaxkc4VTC4w3DcqvmA77rfkyZEB4F7aWYKAYMSRNYKr7y7vgnoss96reEZY3i8uNtGZVz9NP5YBg.jpg

Для мене це була проста деревина, яка собі сопкійно лежала. Для сина, якому тоді ще не було 5 повних років (Йому було трохи більше ніж 4,5), ця сосна була як справжній Еверест. Звісно, Еверест хотілось підкорити.

Син спочатку соромився. Я коли я попросив його залізти на неї, щоб я його сфотографував – він був у захваті. Таке відчуття, що саме це прохання – найбльший подарунок, який він колись отримував, такий він був щасливий в той момент :)

То ж, ще раз переконуюсь у тому, що в дітей є чому повчитись… Принаймні в щирості.

Підсумки 2023 року

З Україною в серці 💙💛, разом до перемоги!

Підтримайте, будь-ласка, канали переглядом та підпискою:

Zen and Beyond 🪞

Бік Той

Sort:  

@tipu curate

;) Holisss...

--
This is a manual curation from the @tipU Curation Project.

 5 months ago 

Thank you so much!!!

 5 months ago 

Дитинство це дуже класний час, коли будь яка дровеняка може стати цілим всесвітом)) тільки уявляю, як же весело було малечі))

О, не я одна не маю старих фото. Тобто десь вони може і є, але мені про це невідомо))

 5 months ago 

Стосовно старих фото - та да )))

Ні вони то в мене є на зовнішньому хард диску. та і де він також знаю, а от дойти до нього ну ніяк :)))

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.



We support quality posts and good comments posted anywhere and with any tag.
Curated by : @patjewell

 5 months ago 

Thank you!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56963.59
ETH 2355.27
USDT 1.00
SBD 2.38