"Зекономив так зекономив" розповідь для The Diary Game

in Ukraine on Steem13 days ago

Привіт друзі. Вирішив значить я зекономити…

Зазвичай саме такими словами починаються ті ситуації, в яких доводиться переплатити в декілька разів. В мене аналогічна ситуація… Купив значить я гарний системний блок в ломбарді… Мене спокусило те, що його вартість була майже в два рази нижчою від номінальної. Саме тут треба було шукати підвох. Ось так от виглядала його характеристики.

msg344871697-176896.jpg

В ломбарді не було монітора, тому я купив системний блок і залишив його чекати доки в мене було сім днів гарантії на його повернення…

На п'ятий день у гарантії (вчора) я придбав собі новий монітор, приїхав та почав підключати монітор до системного блоку…

Як ви вже здогадалися (здогадались же?), мене нічого не вийшло.
Я перепробував майже все, та відеокарта з якої потрібно було підключати дисплей кабель до монітора не запускалась 🤬🤬🤬

Сьогодні зранку я вирішив поїхати в ломбард із системним блоком та взяв свій монітор. У них також не вдається підключити системний блок до мого монітору, та до іншого монітору у них вийшло. Я подумав, що проблема в самому моніторі…

Записався через службу підтримки в магазин де купував монітор. Мені там дуже швидко і без ніяких проблем підключили його до їхнього системного блока. Далі стався маленький треш, який вивів мене з рівноваги. Я приїхав до дому і підключив до системного блоку монітор. На якихось дві хвилини він працював, та не встиг Я зайти в диспетчер приладів, як сигнал зник…

Далі свою розповідь я продовжу ось цим повідомленням до менеджера ломбарда, де я купував системний блок:

image.png

Текст для іншомовних користувачів:

«Санта Барбара з системним і монітором вирішилась.

Звернувся з монітором в магазин, там його швидко підключили.

Приїхав до дому, підключив монітор до системного. З'явився сигнал.

Не встиг подивитись диспетчер приладів, як сигнал знову зник.

Пішов купив новий дріт, без змін...

Забрав системний і поїхав до майстра.

Тільки зняли корпус, на шлейфі від блоку живлення були оголені проводки.

Спробували підключити до іншого моніка без змін.

Спробували підключити напряму без відіка, без сигналу.

Спробували запустити з іншого блоку живлення - без сигналу.

Спробували запустити без оперативки без змін.

Зняли проц, перечистили пасту яка була де треба і не треба. Запустили і перевіряємо температуру проца - не гріється...

Бентежило те, що від довгого тримання кнопки «вкл» не вимикався блок живлення.

Переставили проц, оперативну пам’ять, відік, блок живлення уже із заізольованими проводами на нову мать. Пішло. І у відіку почали вентилятори крутитись…

Більш всього, що ті проводки з блоку живлення коротнули на металевий корпус і мать вийшла з ладу остаточно.

До Вас претензій не має, крім того що деталі сестемного збирались аби як: проц стояв криво, відеокарта була не дожата, шлейф який витерся від ізоляції був виведений якогось беня назовні кріплення. По факту, мать згоріла в моєму користуванні.

Покажіть будь-ласка це повідомлення керівництву. Не знаю хто і як збирав цей системний, але так халатно ставитись до своєї роботи не можна. Можливо він Вам уже такий надійшов...

І на останок, якщо цікавить, можу продати блок живлення, корпус від цього системного блоку і додати непрацюючу материнську плату.

Якщо можлива якась компенсація за ці складові, що вийшли з ладу, буду дуже вдячний.

До Вас особисто жодних претензій, Ви постійно намагались допомогти і я Вам особисто дуже вдячний

Як виявилось в підсумку і за якогось маленького оголеного дротика, який дав коротке замикання на комп'ютер, в мене згоріла материнська плата. Враховуючи те, що материнська плата, яка була в цьому системному блоці дорога (ціна/якість – БЕ) я вирішив замінити на трохи дешевшу. Єдине що не гуд, нова мать що буде і дешевша і краща –вимагає заміни корпусу, а це ще один + до витрат…

Sort:  
 13 days ago 

Хм, я б нічого в ломбарді не купував, туди здають багато вкраденого, наприклад велики. Знаю випадки, що знаходили люди свій велосипед у ломбарді, а їм лише пропонували його купити назад. Та й таке.

 12 days ago 

Це ж таке, кожному своє. Я не одну б\у техніку купив, яка себе гарно показала. Правда і ось такі от пригоди також трапляються...

 12 days ago 

Та у мене теж пригоди були, кілька днів тому пост писав про це. Хоча там ситуація не зовсім ясна із моїм обприскувачем, а ще та штука для підтримання тиску.. Воно звісно коштує менше, але найбільше мене в таких випадках бісять затрати часу, який безцінний.

 12 days ago 

Відзвонився майстер і сказав, що материнську плату вийшло врятувати, так що я справився із трохи меншими витратами ніж планувалось вчора і це вже приємно😅

 12 days ago 

Оце мороки було. Як то кажуть не все що ж в ломбарді працездатне(

 12 days ago 

Зате зекономив 😅
А економія дійсно була, навіть з витратами на ремонт і заміну частин, системний обійшовся майже в 2 рази дешевше від аналогічного тільки ового купленого в магазиніі.

до того ж, майстра класного знайшов - це також великий плюс

@tipu curate

Holisss...

--
This is a manual curation from the @tipU Curation Project.

 12 days ago 

thank you!

 13 days ago 

Такі історії не хочеться коментувати …
Якісь вони сумні…нові витрати, ще й побігати довелося …

Не хочеться робити акцент на таких речах.
Тому я зроблю на інших.

🥦🥦🥬🥬🥬🥦🥬🥦🥦🥦🥬🥦🥬🥦🥬
Тримай грядку з капусточок і хай все буде добре
, а щоб було дуже добре додам кукурузки :)
🌽🌽🌽🌽🌽🌽🌽🌽🌽🌽🌽🌽🌽🌽🌽🌽
Тепер в полі зору така краса 😍….

А взагалі як у тебе енергетично ?
Часто вдається щось знайти цінне, по дешевше ?

 12 days ago 

А взагалі як у тебе енергетично ?

не люблю скаржитись та брак часу і значний ріст навантажень підкосили. Та і не з такого Г вилазив. Прорвусь. Зараз багато різнопланових справ навалилось і це забирає добряче сил на їх вирішення. Тому, якщо це можливо я енергетично в мінусі 🤣

Часто вдається щось знайти цінне, по дешевше ?

Часто - ні, періодично - так. Минулий телефон, прослужив 4 роки, і досі служить як "розумна флешка".

До цього була цифрова камера яка подарувала мені купу фото і була продана за ту ж суму. Ноут мій, пфу-пфу-пфу 4-й рік ок працює.

Блін, напевно часто.

Та і цей, що я зараз ремонтую, я купив в явний + і думаю, він буде років на 5+ з запасом на найпотужніші завдання по відеокарті та процесору...

 12 days ago 

Такі історії не хочеться коментувати …

Дуже дякую, що прокоментувала, дуже приємно

 12 days ago 

@steemcurator06, @event-horizon, thank you so much fo support and attention🙏

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 60289.82
ETH 3304.15
USDT 1.00
SBD 2.42