Враження (досвід) від моє джерело "енергохарчування"

in Ukraine on Steem2 days ago

Привіт друзі. Нарешті у мене дійшли руки до того щоб поділитися враженнями стосовно свого складеного кола альтернативного «енергохарчування» (знаю, що не правильно та подобається мені це слово, нічого з собою зробити не можу 😅) від акумуляторної батареї (АКБ).

20240826_182435.jpg

Коли я починав збирати цю мережу я не сподівався, що мені вдасться поставити дві сонячні панелі, якими я буду активно користуватись… Я планував обмежитися акумулятором (АКБ), інвертором та зарядним пристроєм. Якщо чесно, то тоді я розглядав варіант інвертора і зарядного пристрою два в одному, який би контролював заряд акумулятора.

20240826_182518.jpg

трохи відчуваю себе не альо. Ходжу як при першій вакцинації від ковіду - ніби п'яний і з страшеною кріпатурою в одній чотирьохголовій мишці правого бедра. Тож користуюсь засобами "контрацепції" 🤣

Зараз ціна на такий якісний інвертор, що контролює заряджає, контролює заряд і трансформує 12 V в 220, при цьому видає її як чисту синусоїду починає стартувати від 10к…

20240826_182526.jpg

До чого я це все пишу? До того, що сьогодні, коли почалися масові блекаути я стикнувся з тим, що мого стандартного, можна сказати маленького зарядного пристрою на 6 Ампер не вистачає для того, щоб за дві години зарядити акумулятор…Виходить, якби я не поставив ті дві сонячні панелі то мені було б значно складніше…

За час використання акумулятора мені так і не вдалося поспостерігати на скільки його вистачить для живлення холодильника + wi-fi + ноут + насос до опалення + освітлення в кімнатах без додаткової підзарядки…

Звісно, експеримент дорогого вартий та вимикати батареї, які дають електричний струм, заради того щоб перевірити наскільки ж вистачить акумулятора мені було лінь. Та зараз, у майже осінні моменти, коли уже о пів на восьмій починає темніти, я бачу що заряд акумулятора може вистачити максимум на години дві по роботі всього обладнання…

Стосовно використання енергії сонячної батареї… Можу сказати, що на сонячні батареї з восьмої години ранку і до 18:00 вечора під навантаженням працюючого холодильника, встигають зарядити акумулятор до максимуму, при цьому спрацьовує контролер заряду, вимикається заряд і на 18:00, коли уже сила сонячної енергії значно спадає, заряд АКБ залишається на рівні 12,7- 12,8 V.

Найбільше розряджає холодильник, в той момент коли ним активно користуватися і коли він добирає необхідну температуру яка стоїть в його заданих налаштуваннях та мега швидка самсунговська зарядка.

Якби в мене зараз була змога зібрати джерело живлення я б напевно однозначно використав би одну сонячну батарею на 300 Вт і встановив би її в місці де її ефективність є максимально можливою.

На практиці, коли в мене стоять дві такі (300 Вт) сонячні батареї вертикально на стіні будівлі, їх вистачає (навіть під навантаженням) для того щоб зарядити акумулятор і це найголовніше. Тому що, як би я користувався простим зарядним пристроєм то за дві години, 6А чи 12А зарядним пристроєм я б навряд чи встигав би зарядити акумуляторну батарею і її б вистачало Ну максимум десь би на годину роботи, під описаний вище навантаження…

Якщо пояснити простіше, то банального заряджання акумуляторної батареї з мережі зарядним пристроєм мені б не вистачало навіть для того щоб живити ноутбук, не кажучи уже про холодильник протягом чотирьох годин…

Ось в цьому пусті – Заряджений сонцем на електриних проводах я підраховував ті витрати, які мені обійшлися на встановлення даної схеми. Я розумію, що це напевно найекономніший варіант. За ці гроші купити нормальний генератор в мене точно б не вийшло, і при тому на генератор потрібно постійно витрачати кошти на пальне…

Звісно генератор значно хардкорніший варіант, що дарує куди більше впевненості в майбутнє. Це той варіант, коли ти чітко розумієш що робота 2-3 кіловатного генератора допоможе зарядити усі необхідні резерви для того щоб справитися з тривалим блекаутом…

На мою думку все ж таки генератор є №1 з точки зору впевненості в тому, що ви будете з джерелом живлення. Мій же варіант, він більш ненадійний, так як я все ж таки залежу від сонячного світла і в пасмурні години від сонячної батарей буде не так багато користі. Хоча, навіть при сутінковому освітленні індикатор заряду акумулятора ще працює. Сподіваюсь не все так буде погано.

Якщо все, що описано вище підсумувати одним реченням - я задоволеним тим, що в мене є змога забезпечити роботу холодильника і насоса на дві-три години за рахунок заряду від сонячної батареї і зарядного пристрою; замість того, щоб забезпечити роботу цього ж холодильника і насоса тільки на одну годину, за рахунок однієї зарядки акумулятора…


Також мене можна знайти в instagram, tiktok, X, youtube та facebook

Дякую за увагу! 💙💛</center>
Sort:  

Ми теж прибали інвертор, але менший. Доволі непогана річ у наш час😊

 13 hours ago 

Так, зараз це справжній порятунок особливо коли працюєш за ПК чи ноутом. Для більших цілей звичайного автомобільного акамулятора не вистачає...

На крайній випадок, холодильник може і постояти вимкнений до одної години спокійно, тем-ра в середині не сильно впаде.

 11 hours ago 

Так, може навіть і більше постояти ніж годину та все таки завжди є варіант що світла взагалі може не бути тому варіант з можливістю увімкнути його хочаб на кілька годин...

 yesterday 

Тож користуюсь засобами "контрацепції" 🤣

Провокатор.
😝

 12 hours ago 

Та ладно... Ніякий не провокатор. Це ж дійсно засіб захисту... От тільки щось моя біль минулась тфу-тфу-тфу. От що значить захист 🤣🤣🤣

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59391.37
ETH 2525.88
USDT 1.00
SBD 2.47