Заряджений сонцем на електриних проводах

in Ukraine on Steem2 months ago

Привіт друзі. Сьогодні вже не збирався писати нового повідомлення, та не можу не поділитись своїм прекрасним настроєм за результатами реалізація одного з своїх планів😊😊😊

20240818_190614.jpg

Думаю ні для кого не секрет, що Україна зараз переживає час періодичних відключень енергохарчування.

20240818_183926.jpg

Проаналізувавши прогнози аналітиків, які трошки розбираються в енергетичній системі нашої країни, я вирішив перестрахуватися і зробити для себе внутрішнє коло енергоживлення.

20240818_184010.jpg

Вчора я писав про те, що завершив обладнання сонячних батарей на стіні квартири Заряджений сонцем, а сьогодні я уже завершив і усі додаткові підключення…

20240818_184014.jpg

Підключивши акумуляторну батарею до регулятора заряду сонячних батарей, я виставив необхідні налаштування щоб в необхідний момент заряд акумулятора вимикався і вмикався. Я виставив 14,6 вольт, як верхній поріг заряду, врахувавши похибку яку показує мій вольтметра це 0,18 вольт, це буде 14,78 вольт. Мені буде абсолютно нормально, якщо контролер буде заряджати мій акумулятор до такого вольтажу. Нижній поріг я виставив в 11,4 вольт, з надбавкою на похибку вольтметра це буде 11,58, що також не дозволить розряджати акумулятор до меншої потужності ніж це потрібно.

20240818_185917.jpg

Також, я приєднав інвектор який трансформує 12 вольт у 220, ще поки не тестував його на потужному обладнанні, так як в даний момент в мене випікається мега смачні кексики🥰🥰🥰, про які я писати не буду із солідарності до людей, які вирішили на ніч не їсти багато солодкого🤣🤣🤣

Та і заряд акумулятора на даний момент в 12,4 волт не дає можливості розігнатися, щоб поекспериментувати чи запуститься чи не запуститься… Хочу зарядити на 14,4 вольт а вже потім експериментувати з підключенням холодильника, насоса та всієї внутрішньої мережі. Якраз завтра передають відключення світла - буде зручна вимушена можливість це зробити…

Зібравши ось такий от ланцюг із електро- приладів хочу підрахувати скільки мені обійшлось його підключення і налаштування.

Дві сонячні батареї і проводи до них мені обійшлись безкоштовно. Тобіш – даром (0), та враховуючи ринкові ціни на дані моделі сонячної батареї, їх вартість за дві коштувало б біля 3000. Давайте накинемо ще 500 грн на проводи - вийде 3 500. 0/3500

Ледь не забув, я таке замовив за 250 грн перехідник, який поєднує підключення з двох в один вхід і сюди ж додаємо 30 грн за доставку через Розетку. 280/3780

20240818_184040.jpg

Акумуляторну батарею я вирішив брати точно таку саму, яка стоїть на моєму автомобілі. Єдине, не обирав мегадорогу закордонну фірму а взяв нашу вітчизняну Westa. Думаю, зараз я, як і багато хто з інших українців, «ведуь» на гарненьку позначку «зроблену в Україні» до того ж, мій досвід роботи з акумуляторами саме цієї марки був тільки позитивним. Обійшовся він мені в 2800 з копійками і сюди ж додаємо 160 грн доставк через Нову Пошту виходить майже 3000. 3280/6780

20240818_184034.jpg

Контролер заряду сонячних батарей я купив за 250 грн і сюди ж додаємо 70 грн доставки через Нову Пошту виходить 320. 3600/7100

20240818_184022.jpg

Самий дорогий компонент із усіх інструментів це Інвектор. Я брав на 1.5 кіловата з чистою синусоїдою із сертифікатом якості ISO 9001 виготовленого в Німеччині. Його вартість обійшлася в 3 300 сюди ж додаємо 70 грн доставки і того виходить майже 3370. 6970/10470

Ну все, тепер я мало того що заряджений, сонячним світлом я ще й сиджу майже на електричному стільці біля кучі проводів по яким рухається енергохарчування 🤣🤣🤣

В такому стані я відчуваю себе мегазадоволеним і значно спокійнішим (хоча і до цього я також не сильно хвилювався) за те, що хоча б на «чуть-чуть» я значно більше готовий до цієї зими ніж до двох попередніх🥶🥶🥶

Дякую всім за увагу🙏 Сподіваюсь моя розповідь була вам цікавою😊


Також мене можна знайти в instagram, tiktok, X, youtube та facebook

Дякую за увагу! 💙💛</center>
Sort:  
 2 months ago (edited)

Нічого в тому не розумію.
Тому, Босс, надіюсь ти мене пробачиш, залишу твої сонячні дописи без коментарів.

 2 months ago 

Навіть не буде ніяких символічних паралелей які б ілюстрували процес мого переходу на "енергозберігаючий режим"?

Не пробачу!, бо не має за що пробачати. Ти мені нічого не винна як і я тобі. Правда ж? Чи...?

 last month 

Є - два бика і напис westa нагадують західне сонце. 😂
Бика Апіса в жертву приносили. Топили в Нілі, щоб потім провести ритуал відродження.

Ми ж народу одвічне лоно, океанна вселюдська сімʼя .. про що мова ?

 last month 

Ми ж народу одвічне лоно, океанна вселюдська сімʼя .. про що мова ?

Знайшла кого питати... Палець внебо сказав що це щось потипу цього (тут смайлик стрілки вниз)

image.png

 2 months ago 

якось все на диво просто, ще й акумулятор простий(ще й кальцій) а як же LiFePO?
і інвертор простий...і панелі вертикально...собі теж думаю кілька на шифер почепити і вертикально на стіну - бо енергія треба не стільки влітку як взимку де сонце низьке

 2 months ago 

як же LiFePO?

Та ну їх нах... Після кількох відео того як вони роблять бабах я не наважився тримати їх в квартирі хоч і на першому повверсі...

Ну по інветртору я дуже задоволений. Шукав прости без наворотів. зате фірма і не підвів холодильник заппустив без проблем хоч на холодильнику прописано 1кват стартової напруги... а інвектор тільки на 1,5. Інвектор раджу брати тільки сертифікований. Тесть свій китайський на 2,4 кв вже продає, хз скільки він видає та холодильник так і не запустив.

По панелям. Вирішив не дряпатись на кришу і приробити вертикально. Втрати потенційного заряду біля 30%, та на зарядку мого акамулятора в 74А/годин вистачить зголовою.

 last month 

Перейшла на твою сторінку.
Думала на мене вже чекає «Проблема трьох тіл» …
Хм …
Чого не публікуєш ?
Текст же зберігся ..?

 last month 

Зберігся, та тільки на домашньому ПК. З робочого його чомусь не можна було відкрити... Думаю після цього випадку треба подуумати над тим, щоб не видаляти чернетку з ворду до публікації... А то ледь-ледь не втратив допис.

 last month 

Не знаю як це працює та допис справді привʼязаний до пристрою.

 last month 

Перевіряла? Невже на слово не довіряєш? 😅
Чи то більше цікавість взяла гору і не стрималась, щоб не перевірити?

Взагалі не дуже зручно, що прив'язано до пристрою інакше б міг через телефон опублікувати чи інший ПК і не чекати повернення до дому.

 last month 

Якщо я пишу не з телефону то мені буває треба те, що знаходиться в ньому.
В вулику зберігала чернетку додавала що треба, зберігала, знову сідала за інший пристрій.
На steemit також пробувала це втілити.
Не виходить 🤭

 last month 

😊☀

Thank you so much 🙏

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61438.76
ETH 2384.57
USDT 1.00
SBD 2.58