The Diary Game: Водіння та вечір мужиків

in Ukraine on Steem7 months ago

Привіт. Цей вихідний день я встигнув не тільки гарно відпочити, ай з користю провести час.

Ближче до обіду, відправились на ринок в пошуках штучної ялинки. На ринку ще зовсім не сезон. Ні одної штучної ялинки ми там не знайшли. Вирішили відправитися в Епіцентр, в якому вже давно облаштований новорічний відділ. Там знаходиться велика кількісті прекрасних різнокольорових блискучих прикрас, велика статуя зеленого дракона на честь нового року який наступає, та багато ялинок. Про прикраси в епіцентрі я якось напишу окреме повідомлення, бо назбиралось дуже багато фотографій а це повідомлення і так обіцяє бути довгим.

Прицінились до ялинки. Та, яка нам подобається, коштує в районі 2,500 грн. Поки що не купили, почекаємо. З різних міркувань вирішили не брати сильно великої. Десь на 2 м буде оптимальний розмір.

Так сильно проголодались, що завітали до кафе при Епіцентрі. Їжа була досить смачною. Можливо і потрібно було її сфотографувати для цього повідомлення, але в той момент якось думалось тільки про те, як би його з'їсти.

IMG_20231112_144157.jpg

Добряче пообідавши я нарешті умовив свою дружину повчитись водити. В неї вже є права. На той момент, коли вона навчалась, в неї були непогані навики які трішки збереглися і зараз. Але через довгий час без практики з'явився страх великого міста і невпевненість у своїх силах. Я давно обіцяв, і вже були перші починання допомогти покращити навики водіння, щоб можна було використовувати автомобіль самостійно.

IMG_20231112_143157.jpg

Отож, трішки виїхавши за місто, ми відправились мандрувати на першій та другій передачі. Сидіти поруч біля людини, яка тільки згадує, можна сказати навчається водити, - досить складна ситуація. Не знаю скільки і де береться терпіння у інструкторів, які навчають молодих водіїв. Можливо, додатковий набір педалей значно збільшує впевненість і спокій інструктора :)

IMG_20231112_143153.jpg

Після двох годин такого навчання я добряче втомився, не дивлячись на те, що сидів не за кермом. З позитивного в мене були вільні руки і я зміг зробити всі ці фотографії похмурого драматичного неба, які ви бачите в цьому пості.

IMG_20231112_142942.jpg

Повернувшись додому, я встиг випити чашку кави і відправитися на зустріч з сином, щоб провести чергові приємні години разом.

IMG_20231112_142937.jpg

Сьогодні в нас був запланований похід в Донатс кафе. Особливість цього кафе в тому, що там є настільні ігри в які можна грати. З'ївши по донатсу та випивши чай і какао ми зіграли партію в «Джанго». Так трапилось що я переоцінив свої сили і програв. Син був дуже радий що виграв і не захотів грати ще одну гру хоч я вимагав реваншу.

Наступною грою, яку ми грали була «Хто я?». Суть гри досить проста: гравець достає карту на якій написано хто він. За допомогою питань гравець повинен зрозуміти хто він. Інші гравці можуть відповідати так або ні. Враховуючи, що гра була з семирічною дитиною, я трішки піддавався даючи підказки.

Після 20 таких карток ми добряче втомилися і вирішили розім'яти ноги під час пішої прогулянки. Під час цієї прогулянки ми завітали до торгового центру під приводом придивитись подарок мамі сина на Новий рік та її день народження. А опинились в іграшковому магазині, де син вибирав собі подарунок на Новий рік який буде просити у кожного родичів.

Перебравши багато іграшок ми зупинилися на треках hot wheels. Син попросив перефотографувати усі наявні треки та скинути фото йому в telegram, щоб він міг спокійно, без поспіху, вибрати і показати їх іншим людям.

IMG_20231112_174630.jpgIMG_20231112_174641.jpgIMG_20231112_174656.jpg
IMG_20231112_174705.jpgIMG_20231112_174730.jpgIMG_20231112_174742.jpg
IMG_20231112_174802.jpgIMG_20231112_174808.jpgIMG_20231112_174714.jpg

Мені дуже складно пояснити сину що в Україні йде війна і зараз не найкращий час витрачати гроші на іграшки. Які б не були свята, чи то Новий рік, чи то День народження, є речі (як безпека, захищеність, волонтерство донати) які важливіші. Хоча, можливо я занадто рано позбавляю сина безтурботного дитинства, проговорюючи з ним неприємні дорослі речі. З іншої сторони хто ще буде навчати сина, як не батько…

Гуляючи цим магазином спіймав себе на думці,, що хочеться мати можливість дарувати сину дорогі іграшки, не приймаючи за їх ціну. Досить неприємна інформація - усвідомлювати те, що в тебе недостатньо коштів. Принаймні не так багато, як би хотілось тобі. З іншої сторони -це прекрасна мотивація піднімати жопу і йти працювати.

Ps. Я змінив варіант отримання винагород за пост із 100% на 50/50, при цьому я все одно збираюсь обмінювати отриманий SBD на Steem тому і залишаю у повідомлені тег club100. Якщо так не можна робити – будь-ласка напишіть в коментарях.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64076.80
ETH 3516.36
USDT 1.00
SBD 2.64