The Diary Game: "29.05.24 - вечір мужиків"

in Ukraine on Steem3 months ago

Привіт друзі. Вчора була серед. А середа це день мужиків. Нічого непердбачуваного не трапилось і ми з сином зустрілись.

На вулиці був дощ а ми були на своїх двох (без авто) то ж, наша прогулянка автоматично перетворилась швидко трансформувалась у прогулянку по торговому центрі.

Якщо заходжу в гіпермаркет з сином, ми неодмінно йдемо в магазини іграшок. Цей раз не був виключенням.

20240529_191753.jpg

Син, що показує мені які гарні іграшки. В мене таке враження, що син би забрав їх усі. Та, на цей раз, я включив не пробиваєму позицію і наше відвідування магазину закінчилось простим переглядом усього товару.

20240529_191914.jpg

ЦЕ дуже рідкісний випадок, коли ми разом з ним заходимо до магазину іграшок і в решті-решт виходимо без жодної покупки. Зазвичай я даю слабину і купляю ту чи іншу невеличку приємну іграшку. На цей раз в мене вийшло - ми нічого не купили і син не був ображений. Я навіть знайшов для себе секрет - не поспішати. Як виявилось, сину просто набридло ходити по магазин ну і ми вийшли з нього. Тим більше у нас були на те важливі причини - ми пішли дивитись на ПК.

Взимку цього року я, не стримавшись, пообіцяв сину купити йому його ноутбук, щоб він міг вчитись азам роботи на ньому. Ви скажете що ще зарано. Я з Вами згоден, 7 років - дуже рано. Та, йому цікаво і нехай якщо вже дивиться в екран - то у великий :)

20240529_195031.jpg

Обходивши багато прилавків ми проголодались. І вирішили піти в Сільпо за перекусом. А щоб нам було веселіше - влаштували милі покатушки.

20240529_195037.jpg

З дивного - ніхто нам не сказав жодного слова, навіть охоронець повз якого ми проїздили.

20240529_195201.jpg

Найдовше ми кружляли біля відділу зі здобою і та обрали собі по роліні. В додачу до роліні ми купили смачні пластівці та улюблений лимонад сина.

20240529_195252.jpg

Передивляюсь фото які вдалось зробити під час цих покатушок і розумію, що при позитивному налаштуванні навіть звичайний похід до магазину можна перетворити у незабутню пригоду.

20240529_195359.jpg

Скинув фотки сину, думаю, він буде в захваті від того як гарно вони вийшли.

20240529_195403.jpg

Мені навіть захотілось повторити ці покатухи, хоча б ще раз :)

20240529_195456.jpg

А як Ви ставитесь до того, щоб дозволяти дітям реалізовувати їх бажання, які частково виходять за межі суспільних норм та правил?

Sort:  
 3 months ago 

які частково виходять за межі суспільних норм та правил?

Загалом позитивно, якщо вони не заважають жити іншим :)

 3 months ago 

Дякую, що читаєш і молодець що намагаєшься розвиватись у абсолютно новій, незнайомій та новій для себе сфері. Я тримаю кулаки

Ohhh sad to know you did not buy any gift for your child . Some time we have to break children's 💔 because of financial issue or toy that is harmful to child.

 3 months ago 

Modern children are terrible shopaholics. No matter how many toys you buy them, they are always not enough.

The fact that I did not buy a toy is more about discipline than about not being able to make a purchase.

In modern conditions, it is important for children to spend a lot of time and little money so as not to confuse them

 3 months ago 

Який у Вас крутий мужик росте, з татухою)))
тут має бути ємодзі сила

 3 months ago 

Дякую, сам не можу нарадуватись...

стосовно емодзі. Є гараячі клавіші по типу контрал В та контрал С

так от якшо натиснути:
віндовс і ю (крапка на англ) на ПК вискочать стандартін емодзі.

 3 months ago 

Не грузи мене так відразу, а то я злякаюсь і втечу(((
Немає в мене клавіши "вікно"(

 3 months ago 

Як на макбуці я не в курсі, звеняй тут бананів не ма.

Якщо пам'ять не піводить ти колись писала, що тебе нічого не лякає. То ж чим-чим а інфою я навря д чи злякаю.

Якийсь тиждень і розберешься

 3 months ago 

image.png

Якщо казала, доведеться взяти себе в руки і нічого не боятися.

 3 months ago 

Ох який смайлик. Велеть справжній.

Не твльки казала, ще й писала. Якщо дуже сильно буде потрібнр, теоретично можна знайти 😅

 3 months ago (edited)

А також, пошукай ,будь ласка, повідомлення де я писала, що вірю/довіряю тобі ;)

 3 months ago 

Відпала потреба після цього коменту. ☺☺☺

 3 months ago 

капець! я не знала)) в мене вийшло))

 3 months ago 

Мої вітання! Радий, що допоміг дізнатись про щось нове

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 63891.49
ETH 2753.67
USDT 1.00
SBD 2.66