You are viewing a single comment's thread from:

RE: Підведемо підсумки.

in Ukraine on Steemlast month

Ваххх. Які ж шедеври народжуються до сходу сонця😍😍😍 Я в захваті!!!

Тепер по тому, що хотілось написати:

  1. Іван Єфремов "Лезо Бритви" (є аудіокниги в гврній озвучці) - тобі сподобається. (більше нічого писати на цю тему не буду).
  2. У кожного "Я" є своє ім'я,
    На всіх не нагримаєш грізно,
    Ми — не безліч стандартних "я",
    А безліч всесвітів різних.
    Ми — це народу одвічне лоно,
    Ми — океанна вселюдська сім'я.
    І тільки тих поважають мільйони,
    Хто поважає мільйони "я".

І на завершення ще раз - БРАВО!!!!!

Sort:  
 last month 

🤩 дякую.
Дуже приємнно бачити подібні коментарі.
Стараюсь потрапити до топ-5 випустивши хоча б один допис, над яким доводиться попітніти.

1 - надіюсь згадаю почитаю хоча б рецензію ;)
Зараз не той стан.
2 - знайомий вірш.
💪👍
Ще раз - дякую.

 last month 
  1. Ти чула її від мене, я вже не раз писав, що це моя улюблена книга. Якщо не помиляюсь ти її ще не читала.

Цей точно вартий топа, @andrea.boji, можна завчасно проголосувати за свій вибір до топ 5?

 last month 

Ну раз улюблена книга.
Треба слухати.
Щоб проникнути в таємниці черепа.
🏴‍☠️
Шо ж там за улюблена книга.
Xm..
Заінтригував.

 last month 

приємно книга діййсно цікава, правда доволі довга. Та від того як усі випадкові випадковості складаються щоб наступила розвязка кожна волосинка на тілі дибки стає

 last month 

Почитала на Вікіпедії про книгу.
Справді опис дуже цікавий.

«Лезо бритви» (рос. «Лезвие бритвы») — роман російського письменника Івана Єфремова, написаний в 1963 році. У сюжеті переплетені пригодницькі мотиви, психіатричні теорії і практики, любовні лінії, філософські та наукові роздуми. Заслуговує на увагу новаторство Єфремова в царині широкого застосування науки до життя. Багато місця приділено містичній філософії Реріха. Є тут і елементи наукової фантастики, зокрема, візуалізація генетичної пам'яті людини.

Останне речення прямо чіпляє.

Безперечним здобутком Єфремова є введення в літературний обіг самого поняття «лезо бритви». У романі воно трактується як своєрідна золота середина між двома крайнощами.

ось і золота середина.

Для мене це отой міст між правою та лівою півкулею.
Чисто якщо символічно на це дивитися.

Дуже цікавий опис. Повторюсь )))

 last month 

Саме колективне підсвідоме чи генетичний досвід минулих поколінь це саме те, через що я тобі її і радив.
А от золота середина - це те, чаради чого я періодично раз по раз перечиую її...

Радий, що зацінила опис

 last month 

Та від того як усі випадкові випадковості складаються щоб наступила розвязка кожна волосинка на тілі дибки стає

Без якихось божественних проведінь чи підключки до яких неусвідомлених ресурсів - не можливі, на мою думку ….
Ну не здатен людський мозок, на такий детальний аналіз. Планування та підтримання деталей сюжету, щоб вони ставали потім родзинками від яких все стає дибки.

Тому мабуть автор знає що пише.

 last month 

А хто сказав, що там не має ніяких підключок. Там є кілька, дуже сильних... От зараз по пам'яті з ходу згадалось відразу дві.. Та насправді їх там в рази більше...

До речі. в цього автора є ще одна унікально прекрасна робота, яку я читав /слухав - "Таїс Афінська"

В обох роботах, автор неймовірно гарно описує "особливості" сили жіночої краси... Зверни увагу на цей аспект (підключку)

 last month 

Цей точно вартий топа, @andrea.boji, можна завчасно проголосувати за свій вибір до топ 5?

Звісно!) Я завтра перенесу голос до посту ТОП5 ;)

 last month 

Ви такий милий Андрію)))

 last month 

Може так, а може й ні 😏😀

 last month 

Може так, а може ні.
Повідомив ти мені.
😂😂😅

 last month 

Клас!!! Приємно що вдалось по гарячим слідам віддати голос за маленький шедеврс...

Хоча, думаю цей голос не допомже мені реабілітуватись в очах @diodao після знущань пиріжечками з капусти 😅

 last month 

Ну ще 9 голосувань за мене. І я пробачу 😂😂😂😅😅😅

 last month 

Ні, так не піде. З такими темпами я явно в мінус піду. За час 9 голосувань як мінімум пара постів про пиріжечки щи щось інше проскочить, що знову затягне період голосувань 🤔

 last month 

Число колеса фортуни всерівно 10 :) буде тобі складно.

 last month 

Так не чесно 😱
В принципі як і все інше в житті...
Нічого скільки ще залишилось 9-ть? Тут головне не збитиь із підрахунку

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61875.77
ETH 2403.11
USDT 1.00
SBD 2.64