Що для Вас Steemit?steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem8 months ago

Привіт блогери, читачі та інші трутні, що люблять позалипати в екрани. Без образ, це майже жарт.

Думаю саме такими бачать нас наші знайомі, які до кінця не розуміють як то можна «заробляти» в інтернеті. Правда, складно сказати чи вважаються доходи від блогінгом на Steem повноцінним заробітком.

Передбачити скільки ти заробиш за написання тієї и іншої статті - нереально. Є купа факторів які роблять цей процес Lucky залежним.

Сказати, що я повністю змирився з тим, що блогінг то більше для душі ніж для прибутком буде брехнею. Усвідомлення є, а от з прийняттям складно. Як не крути, а азарт очікування отримання похвали винагороди буде присутній постійно. Це дуже важливий фактор, який тримає більшість блогерів у всіх соціальних мережах. Думаю зі мною погодяться інші користувачі Стіма, отримання апвойтів і коментарів – то наркотик, від якого не так просто відмовитись. Єдине що може завадити бажання полистати лєнту чи пописати, ще більший наркотик – лінь )

До чого це я, напевно під враженнями від повідомлення Що ви думаєте про "тестові" завдання при прийомі на роботу?, де автор шукає додаткових варіантів заробітку.

А враження наступні: стіміт це дуже гарне хобі, яке, на жаль, не можна вважати «надійною» роботою…

IMG_20231017_081344.jpg

Давайте краще переключимо увагу на красу природи, яка зараз буяє найрізноманітнішими кольорами…

IMG_20231017_080351.jpg

Хоча, якщо є фінансові труднощі, дуже складно знайти час щоб розгледіти цю красу.

Усім скорішого Миру, фінансової та душевної стабільності.

Sort:  
 8 months ago 

Давно забутий майданчик для постингу)) Але, власне, зайшов сюди з думкою повернутися

 8 months ago 

Чому ні, як не як додаткова копійка, з якою в Україні не так просто ) До того ж, куди жвавіше в коментарях.

головне контент не дублювати.

В https://steemit.com/trending/hive-145157 - гарна підтримка

 8 months ago 

Steemit ніколи не був і не буде надійною роботою. Бо це, власне, ніяка не робота. Це розвага, хобі, але точно не робота.

Всі автори, коли реєструються у Steemit, спочатку пишуть, отримують свої перші центи, потім свої перші долари. Це їх окриляє і їм здається, що ось воно - я знайшов нове джерело надійного прибутку. Але минає деякий час, а прибутку як такого так і нема. Всі без виключення доходять до поворотної точки, де зараз перебуваєте ви (хоч ви і не новий автор). Більшість втрачає інтерес і покидає платформу. Але дехто залишається. Ці дехто, це ті, що люблять писати, ті, то знайшов тут читачів чи віртуальних друзів. У Steemit можна залишитися лише якщо не фокусуватися виключно на винагородах.

У мене був складний початок на платформі. Я інженер і виконую багато аналітичної роботи. Коли я приєднався у Steemit, то теж зробив це заради винагород. Я відразу почав аналізувати який контент тут ціниться, хто заробляє найбільше. Проте я ще не знав "внутрішньої кухні" з бід ботами та іншою гидотою. Відтак я побачив, що безглузді дописи з фотографіями вазонів отримували на той час 70 доларів, а великі хороші тексти 2-3 долари. Тому я почав публікувати дурниці. Але, о чудо, мої заробітки становили 0.

Через деякий час я помітив, що дописи, які заробляли по 800 доларів, були ще й плагіатом. Я вирішив, що тут можна все і навіть почав публікувати плагіат. На щастя мене швидко спіймали і насварили. Мої заробітки все ще були 0.

Всі мої спостереження були нічого не варті, бо ті дописи, на які я орієнтувався, автоматично підтримувалися ботами.

Перше чудо сталося, коли я сів і написав справжню історію, на основі опублікованого малюнку (це був такий конкурс). За мій допис проголосувало багато людей і він отримав більше 1 долара винагород. Я почав писати і мені сподобалося. Чим більше я старався, тим більше винагород отримував, хоча не завжди.

Отже, за трохи більше ніж 2 роки я заробив 38000 STEEM (і ще кілька тисяч продав). Це багато чи мало? Я не знаю. Але озираючись назад, я вважаю, що це хороше хобі. Так, я не можу за нього щомісяця отримувати зарплатню, але колись я зможу за нього здійснити, наприклад, якусь велику покупку, на яку із зарплатні я б ніколи не набирав грошей.

Щоб отримувати більше винагород, вам час від часу потрібно покидати свою комфортну бульбашку. Українських читачів не так багато. Більшість винагород у Steemit Engagement Challenge Season.

 8 months ago (edited)

Це багато чи мало? - і я не знаю
Дякую за коментар.

Щоб отримувати більше винагород, вам час від часу потрібно покидати свою комфортну бульбашку. Українських читачів не так багато. Більшість винагород у Steemit Engagement Challenge Season.

  • 1000%
 8 months ago 

Дякую за коментар. Ми отримуємо те, на що заслуговуємо. Дуже рідко - трішки більше ) Куди частіше - трішки менше.

Напевно, треба написати, що Steemit для мене, а то я запитав а сам не відповів )

 8 months ago 

чи вважаються доходи від блогінгом на Steem повноцінним заробітком?

Я вважаю це інвестиціями на старість 🤷‍♂️

 8 months ago 

Як варант. Якщо все буде стабільно (в житті так рідко буває) - гарна буде інвестиція.

 8 months ago (edited)

саме так, рідко буває гладко і як планується... але тільки живучи побачимо)

 8 months ago 

Так, життя гарно показує хто де ...

TEAM 1

Congratulations! This post has been upvoted through steemcurator04. We support quality posts , good comments anywhere and any tags.
Curated by : @o1eh



Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63086.21
ETH 3455.67
USDT 1.00
SBD 2.50