Що ви думаєте про "тестові" завдання при прийомі на роботу?

in Ukraine on Steem9 months ago (edited)

Шукаю останнім часом нові джерела заробітку на ниві фрилансу. Надто багато старих джерел доходу я втратив в останні 9 місяців, настала пора напрацьовувати нове. І відверто кажучи, більшість пропозицій справляє вкрай деморалізуючий ефект, бо таке враження, що довкола одні кляті шахраї.

Напр., робота якимось там уті-путі-менеджером по 1-2 години в день на сайті знайомств, виявилася насправді тим, що треба вести анкети дівчат, при чому роботодавцям без різниці, якої статі сам "менеджер". І так на трьох чи чотирьох сайтах. Уявляєте собі? Приходить чоловік в пошуках пари, думає спілкується з гарною дамою, а там за фотками дівчини пише насправді якийсь мужик 40+ (та йолкі, нехай хоч 18 рівно, але ж дівчиною навіть не пахне). Не кажучи вже про подальші схеми розводу, по яким у них там заготовлені цілі енциклопедії з інструкціями. Звісно, від такої "роботи" я одразу відмовився, і в ролі дівчини не побував, а сама концепція сайтів знайомств для мене остаточно вмерла.

І от сьогодні ближче до нашої теми, до літератури. Відгукнувся я на оголошення, що потрібен рерайтер. Попрохали резюме і два посилання на власні статті.

Блог 01.jpg

Ок, надав резюме і посилання. Через 30 секунд присилають форму, за якою треба написати 2 тестові статті на двох мовах (розкладушка вимог на цілу сторінку Гугл-докс). Так а навіщо тоді просили резюме і зразки моїх кращих публікацій? Але резюме і ті зразки навіть не відкрили, бо відповіли через півхвилини.
Я відписав їм:

Ви можете отримати уявлення про те, як я пишу, з прикладів моїх публікацій, які я вам надав. У мене багато роботи, і ніякі безкоштовні завдання я писати не буду (відверто: це виглядає підозріливо, як пошук дурників, які писатимуть задаром).

Коротше, не зрослося. Але мені цікава думка ззовні. Чи в мене за 7+ років в інтернеті вже розвилася підозріливість сотого левелу, чи ви згодні з моєю позицією? Писати незрозуміло для кого цілий день задаром "тестове" завдання в 5000 символів, я не готовий. Бо думаю їм те й треба, щоб люди задаром писали пости. Напише сотня таких шукачів роботи подібні "тести" – і навіщо когось наймати на роботу? Я звик частіше працювати взагалі по передсплаті, тому до усіляких "тестових" робіт ставлюся вкрай недовірливо.

От по аналогії, ви ж як ідете в перукарню, то не кажете: підстрижи мене безкоштовно, я подивлюся на твої здібності перукаря, а наступного разу найму тебе. Ні, ми наймаємо перукаря, він виконує роботу, і коли в кінці нас все влаштовує – платимо. Тільки якщо вже вам плеш вистрижуть – тоді можна відмовитись платити і взагалі влаштувати скандал, а якщо все норм, то й добре.

В решті, цікаво взнати більше думок з приводу різних "тестів" при прийомі на роботу, дармових "випробувальних" термінів і тому подібного. Можливо, в когось є конкретний досвід і вже усталена позиція щодо подібного.

Блог 1.jpg
✍ Б. К., 19 жовтня 2ᛟ23 р.

P.s. У цієї публікації включено бенифіціарські: 25% для @ukraine-steem

Sort:  
 9 months ago 

Жах на цьому ринку праці. І колись, і зараз, нічого не міняється. Подруга шукала роботу ресепшеоністкою, то під виглядом цієї вакансії їй запропонували бути консьєржкою у підпільному публічному домі в центрі Києва! Впускати клієнтів типу.

Я завжди була не проти виконувати тестові, але не об'ємні. І тільки для явно не шахрайських роботодавців.

 9 months ago 

Картини з українською символікою (в рамочках 20 см х 30 см).
Повна колекція тут: https://www.publish0x.com/stand-with-ukraine/kartini-z-ukrayinskoyu-simvolikoyu-unikalni-art-obrazi-xrxozog

Прапор України G5 в українська символіка.jpg

 9 months ago 

Ну, якщо шукаєш зараз віддалену роботу, то там таких оголошень сотні, серед низ щось інше геть губиться. Та й вказують вони, що треба буде за дівчат писати. Цікаво скільки за таке платять? (відчуття, що це просто гидко, на мить опустимо)

 9 months ago 

По оголошенням, на які я реагував, про дівчат нічого не було сказано, лише потім пояснювали.
Відверто, по сайтам знайомств я вже забув точні суми, бо це було на минулому тижні, а інформаційного шуму в мене багато. Десь 20-30 тисяч стояло, наскільки пам'ятаю.
Один з сайтів, який поквапився надіслати мені подробиці про те, як вони працюють, пропонував ще відсоток від того, скільки клієнтів розведеш. Там була схема вмовити "мамонта" (як вони називають клієнтів) купити два квитки на якийсь захід, щоб типу піти туди на побачення, а потім "спригнути" під приводом смерті бабусі, чи будь-яким іншим. З продажів тих квитків вони додатково і заробляють.

 9 months ago 

О, настільки все погано. Жах! Я і не думав, що там пряме кидалово. Хоча, чого тут дивуватись...

 9 months ago 

Гарна стаття, можна її в резюме додавати)

Писати пробну статтю на 5000к символів то дійсно пахне розводом

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67144.34
ETH 3517.40
USDT 1.00
SBD 2.69