You are viewing a single comment's thread from:

RE: Шедевр для шлунку та очей

in Ukraine on Steem2 months ago

Ага і Усик, який опинився в потрібному місці в потрібний час і людина, яка відео того Усика кинула. Все велика сила. Часом "завтикую" (зависаю, задумуюсь) і починаю думати, яка величезна кількість факторів кожної миті впливає на прийняття нашого рішення в моменті, а потім ... реальність витягує мене з цих роздумів

Sort:  
 2 months ago 

Світ цікавий якщо вважати його таким. :)
Дуже цікавий )

 2 months ago 

Ага, та навіть якщо так не вважати від того він менш цікавим не стане. Чого тільки варті ті нескінчені повороти сюжету в Аніме Наруто. Як на мен, його б вже давно повинні були включити в розряд див світу. Ладно, не першим дивом світу та в 10-ку він точно входить... 😅

 2 months ago (edited)

Мені , ще чакр з наруто не вистачає для душевного спокою.
Тоді шифер точно гудок подасть.
Який же ти настирний)))
Але я - незламна.

 2 months ago 

Я б дуже сильно здивувався, якби ти погодилась. Я не знаю які танці з бубном мені треба вигадати, щоб мотивувати тебе переглянути кілка перший серій Наруто...

Та ти права, я так просто не здаюсь...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67706.36
ETH 2616.68
USDT 1.00
SBD 2.72