Шедевр для шлунку та очей

in Ukraine on Steem2 months ago

Привіт друзі. От і позаду ще один робочий день… День під час якого я добряче втомився та навіть подумував про те щоб зробити сьогодні невелику паузу і завалитися спати так нічого і не опублікуваши.

Внутрішній перфекціоніст та розуміння того, що навіть від одного пропущеного дня, і до того не ідеальна дисципліна може порушитись ще більше, не дали мені цього зробити.

Тим більше, що в мене є прекрасні фотографії кулінарного шедевра, яким я з радістю поділюся з вами😍😍😍

Кінець липня - початок серпня це той час, коли на подвір'ї можна дуже легко знайти свіжі ранні яблука. Після поїздки до батьків у мене було цілих три великих пакета таких яблук. Я люблю яблука, та в сирому вигляді їх багато не з'їси…

20240728_131109.jpg

Заходжу я на кухню а на мене тут чекає сюрприз якого я навіть не уявляв 😋😋😋

20240728_131051.jpg

Дружини скибками нарізала яблука, додала туди трохи цукру та трохи кориці, і запекла їх в духовці.

20240728_131117.jpg

Це було неймовірно😋😋😋 Щось із ряду того, що трапляється в житті вперше. Я не можу сказати, що від першого шматочка цього яблука я отримав таке ж задоволення як від свого першого дорослого поцілунку, та відчуття були дуже-дуже схожі…

Не дивно, що всі запечені яблука закінчились вже на другий день. Сподіваюсь, дружина мене і надалі буде радувати такими кулінарними шедеврами…

Я не міг повірити, що поєднання яблук і кориці на скільки бомбезне, а з розрахунку того, що там ще й немає тіста – ця випічка прямо в тему до моєї міні розгрузочної дієти, яку я собі влаштував.

20240728_072745.jpg

Ще до цього посту можу додати цікаві фотографії із недільного ранкового тренування в Долині троянд, де я намагався сфотографувати маленьких горобчиків, які не соромилися просити хліб.

20240728_072808.jpg

20240728_072743.jpg

А під кінець знайомства вже навіть брати його з рук…

20240728_072754.jpg

А дружина фотографувала краєвиди і, на мою думку, в неї вийшла досить непогано.

20240728_075310.jpg

Зараз потихеньку закінчив редагувати це повідомлення і спробую знайти в собі сили підтягнути відповіді на коментарі, яких в мене зібралися ще з вчорашнього дня. Сподіваюсь завтра на роботі буде менш насичений, та більш продуктивним день. Дякую усім за увагу до мого блогу.

20240728_075321.jpg


Також мене можна знайти в instagram, tiktok, X, youtube та facebook

Дякую за увагу! 💙💛</center>
Sort:  
 2 months ago (edited)

Внутрішній перфекціоніст та розуміння того, що навіть від одного пропущеного дня, і до того не ідеальна дисципліна може порушитись ще більше, не дали мені цього зробити.

Мені достатньо одного дня, щоб збити місяцями налагоджену схему. Таке вже відбувалося з фітнесом і ходьбою, я намагалася кожен день 5 км проходити.
Одного дня вистачає, щоб почати давати собі поблажки.
Нещодавно мені допомогло це відео щоб не здатися 😅

https://www.instagram.com/reel/C7mD6seN1lM/?igsh=MXV2NzExNzBiNXQ5

В тебе горобці вийшли такі розміром як каченята 😂
То точно горобці?)
Я тут чекаю фоток з зоопарку. А їх немає ((

CONGRATULATIONS!!

Your comment has been supported by THE DEC TEAM. We support quality posts, good comments anywhere, and any tags.

Black Modern Personal LinkedIn Banner_20240801_181829_0000.jpg

 2 months ago 

Я тобі ьакож невеличкий сюрприз знайшов

https://www.instagram.com/stories/pivovarovmusic/3424303979091618770?utm_source=ig_story_item_share&igsh=MWdnajk3M3ZuazJ3MA==

В тебе горобці вийшли такі розміром як каченята 😂
То точно горобці?)
Я тут чекаю фоток з зоопарку. А їх немає ((

точно горобці. Я й забув, що в мене ще ці фотки в резерві збережені.

https://www.instagram.com/reel/C7mD6seN1lM/?igsh=MXV2NzExNzBiNXQ5

Ох і монстри... Мало того що за силою чемпіон так ще й таку мудрість простою мовою. Низький уклін..

 2 months ago 

Дуже хороший сюрприз:) дякую.
Пивоваров таке зернятко миле ;)

Мало того що за силою чемпіон так ще й таку мудрість простою мовою. Низький уклін..

А головне яка мотивашка. Коли не хочеться щось робити згадуєш , що ти десь глибоко в душі також чемпіон. І йдеш :)))

 last month 

головне яка мотивашка. Коли не хочеться щось робити згадуєш , що ти десь глибоко в душі також чемпіон. І йдеш

100% Я сьогодні на роботі двічі згадував цей виступ Усика. Перший, щоб мотивуати себе а другий щоб стримати від імпульсивного бажання. Двічі спрацювало - дякую!!!

 last month 

Я його додала в обране і в часи застою, відкриваю і прямо переглядаю.
І це діє.

стримати від імпульсивного бажання.

От тут хотілось би подробиць. Та наполягати не буду.

Двічі спрацювало - дякую!!!

Я знала, що тобі сподобається:) тому дуже рада, що так і сталося :) Від того мені дуже приємно, тож і тобі дякую, що поділився своїми враженнями:)

 last month 

От тут хотілось би подробиць. Та наполягати не буду.

Легко, я вже кілька місяців в зав'язці з кавою. Після такої перерви заварна кава діє на мене як сильний психостимулятор.

В той день коли писав, хотілось зірватись та згадав, усі свої обітниці, що давав собі і обійшовся водичкою

 last month 

Круто.
Сила волі - величезна сила.

 last month 

Ага і Усик, який опинився в потрібному місці в потрібний час і людина, яка відео того Усика кинула. Все велика сила. Часом "завтикую" (зависаю, задумуюсь) і починаю думати, яка величезна кількість факторів кожної миті впливає на прийняття нашого рішення в моменті, а потім ... реальність витягує мене з цих роздумів

Congratulations, your post has been curated by @dsc-r2cornell. You can use the tag #R2cornell. Also, find us on Discord

Manually curated by Blessed-girl


image.png

Felicitaciones, su publicación ha sido votada por @ dsc-r2cornell. Puedes usar el tag #R2cornell. También, nos puedes encontrar en Discord

 2 months ago 

Thank you so much for your support and attention 🙏

kakashi-dancing.gif

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60030.46
ETH 2413.07
USDT 1.00
SBD 2.43