You are viewing a single comment's thread from:

RE: Сузірʼя Ерідан

in Ukraine on Steem3 months ago

І заз автопром 1950+ років може гарно виглядати, якщо ййого берегли та все ж це більше викючення. Авто це ресурс, який після використаня часто змінюють..

Sort:  
 3 months ago (edited)

Ну тобі краще знати ніж мені.. Навіть не буду заперечувати, тобі краще знати, це 100 відсотково, я в машинах не тямлю(
Я раніше взагалі могла японську машину з Део Ланосом сплутати. Та то таке.

 3 months ago 

Ні, не вірю...
Як ланос можна хочаб з чимось спутати таке Гггггарне авто ну ні з чим не зрівнитья ні в комфорті ні практичності ні в чому...

Є навіть анекдот:

У раю троє: українець, американець і німець. Запитують америкоса:

  • як помер?
  • Купив за кредитом порш останньої моделі, розігнався, не впорався з керуванням та загинув. Німця:
    -А ти як? Каже:
  • Взяв нового мерса, дівчаток, на ожеледиці злетів із траси та загинув.
  • Ну а ти як?, В українця.
  • Взяв кредит на ланос та здох від голоду!
 3 months ago 

Це реальна історія, що трапилась приблизно 12 років тому.
Тоді я взагалі в автомобільних марках не тямила. Це зараз вже натаскалася значки вивчила. А раніше то для мене була вшагалі темрява.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67676.49
ETH 2622.10
USDT 1.00
SBD 2.63